دانلود تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی همراه با هدیه ویژه پاورپوینت!
یک پیشنهاد بینظیر برای شما!
با دریافت فایل تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی، یک پاورپوینت حرفهای و جذاب را کاملاً رایگان از ما هدیه بگیرید.
چرا تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی بهترین انتخاب شماست؟
- 115 صفحه استاندارد: فایل تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی شامل 115 صفحه منظم و آماده استفاده است.
- مورد تأیید علمی: فایل تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی بر اساس استانداردهای دانشگاهی تدوین شده و برای پروژههای علمی مناسب است.
- طراحی بینقص: فایل تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی با ساختاری مرتب و منظم طراحی شده که کار با آن را آسان میکند.
- هدیه رایگان: همراه با تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی، یک پاورپوینت شکیل و حرفهای نیز به شما تقدیم میشود.
- آماده ارائه: تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی و پاورپوینت هدیه بهگونهای طراحی شدهاند که بدون نیاز به ویرایش، برای جلسات و ارائهها آماده باشند.
- مطالب بهروز و مفید: محتوای علمی تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی بهگونهای تدوین شده که فهم مطالب را برای شما آسانتر کند.
- قابلیت ویرایش آسان: فایل تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی بهراحتی قابل تغییر و سفارشیسازی است.
- تضمین کیفیت: کیفیت تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی و پاورپوینت هدیه تضمینشده است و پشتیبانی کامل ارائه میشود.
بخشی از متن تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی :
نوع فایل: word
قابل ویرایش 105 صفحه
مقدمه:
تدریس باید از صورت تحریک دانش آموز یا دانشجو به حفظ کردن حقایق به صورت تحریک به کشف حقایق و یادگیری مهارتهای تفکر انتقادی، تغییر یابد در این جهان متغیر آموزش و پرورش بهترین آماده سازی برای سازگاری است. به دست آوردن رغبت ها و مهارتهای تازه در سراسر زندگی آینده به کسانی تعلق دارد که شایستگی این را دارند که بارها باز آموزی کنند. زیرا قناعت کردن به معلومات موجود و کافی دانستن آنها برای زیستن در این جهان متغیر بودن تردید سرآغاز جهل و انحطاط است. اکنون تکنولوژی به مفهوم عام آن آفریده علم و آفریننده علم در زندگی روزانه انسان، تقریباً در همه نقاط کره زمین و شاید در برخی کره های آسمانی مسلط شده است. و تکنولوژی به مفهوم خاص آن تکنولوژی آموزشی یا تکنولوژی در حوزه اختصاصی آموزش و پرورش است که به چند و چون ابزارهایی می پردازد که عمدتاً فرایند یادگیری را اثر بخش می گردانند. چگونگی تربیت یا آموزش و پرورش در همه مراکز آموزشی و همه دورهای آموزشی مستقیماً به چگونگی یادگیری مخاطبان(محصلان) بستگی دارد . تکنولوژی آموزشی مستقیماً به این فرایند حیاتی توجه دارد. بنابراین در جهان امروز در حوزه آموزش و پرورش تکنولوژی آموزشی حرف آخر را می زند و چند و چون مهارتهای آموزشی یا تربیتی معلمان و مدیران و شایستگی مدارس و دانشگاه ها را می توان از میزان پرداخت ایشان به استفاده موثر از تکنولوژی آموزشی که طبعاً بر یافته های جدید علوم گوناگون مبتنی است دریافت. البته نه آراستن مدرسه با انواع مثلاً رایانه بلکه مهارت داشتن مدیران و معلمان و به تبع آن دانش آموزان و دانشجویان در کاربرد موثر تکنولوژی آموزشی به منظور تسهیل در یادگیری، تثبیت در یادگیری، تسریع در یادگیری و تعمیق در یادگیری. در آموزش و پرورش انسان مطرح است و محور تلاش کمک به تغییر رفتار انسان برای برخورداری از زندگی سالم و لذت بخش است. فرایند یادگیری در قلب این تغییر قرار دارد. تکنولوژی آموزشی هدفی جزء کمک به مدیران و معلمان در رسیدن به این هدف در کمترین زمان و به بهترین شکل و حتی کمترین هزینه ندارد. نادیده گرفتن آن در سرنوشت مخاطبان ما مستقیماً آثار منفی دارد. این علم به معنی شناخت راهکارها و روشهای کار و عمل است و یکی از تکنولوژی ها مخصوصاً تکنولوژی آموزشی و افزایش توانایی کاربرد وسایل بر هیچ کس پوشیده نیست. اما تکنولوژی آموزشی مخصوصاً کامپیوتر آموزش شدیداً وابسته به کاربرد اینترنت و لوح های فشرده cdکه متناسب با فن آوری جدید و برنامه های جدید طراحی می شود می باشد. نظام آموزشی سنتی با تکنولوژی جدید و امکانات روز تطابقی ندارد. لذا برای استفاده بهینه از ابزارهای این عصر جدید باید نظامی هماهنگ با آن تدریس کرد. وقتی صحبت از تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش به خصوص آموزش ابتدایی می شود خود به خود با توجه به اهداف آموزش و پرورش آن در جهت تعلیم و تربیت عنوان«تکنولوژی آموزشی» خود را می نمایاند. در تغییر بنیادی نظام آموزشی همگام با پیشرفت ها و محصولات تکنولوژی آموزشی باید از شیوه ها و وسایل و مواد مناسب آموزش و پرورش مدارس استفاده شود و تسهیلات لازم برای تدوین شیوه های بهتر ونیز تولید بخشی این وسایل و مواد در حد توان و امکانات در خود محیطهای آموزشی فراهم شود. آموزش و پرورش در تمام سطوح بخصوص سطح آموزش ابتدایی تغییر و تحولات بنیادی و زیادی را در اهداف ساخت اداری و آموزشی برنامه درسی، روشهای آموزشی، ارزشیابی و … به وجود آورده است. جایگاه تکنولوژی در آموزش و پرورش مخصوصاً آموزش ابتدایی همان مفهوم تکنولوژی آموزشی« یعنی استفاده از وسایل سمعی و بصری» مانیتور ها و صفحه کلیدهای رایانه است. در دایره المعارف تعلیم و تربیت تکنولوژی آموزشی با سه مفهوم سر و کار دارد. مفهوم اول به کارگیری رسانه های جدید آموزش(وسایل سمعی و بصری) در فرایند تدریس و یادگیری اعم از کلاس درس یا آموزش همگانی مورد استفاده است که به آن بُعد سخت افزاری می گویند. مفهوم دوم به فراگردها یا روشهای طراحی نرم افزارها و مواد آموزشی مربوط می شود که به آن بعد نرم افزاری می گویند. مفهوم سوم که بر حل مسئله تاکید می کند که با استفاده از دیدگاه های جدید روانشناسی به تجزیه و تحلیل برنامه های آموزشی پرداخته و پس از شناخت مشکلات و علت ها برای رفع مشکل راه حل جدیدی ارائه می دهد. در این تحقیق بیشتر بر روی مفهوم اول تاکید داریم و می خواهیم نقش تکنولوژی آموزشی را در زمینه به کارگیری رسانه ها، وسایل آموزشی و کمک آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی منطقه 1 اصفهان بررسی کرده تا بتوانیم در جهت رفع بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در آن مدارس در جهت یادگیری بهتر، سریعتر و عمیق تر دانش آموزان دوره ابتدایی اقدام کنیم.(دکتر علی اکبر شعاری نژاد- اردیبهشت84)
تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت مسئله
اهداف تحقیق
اهداف جزئی
متغیرها
تعریف متغیر ها و اصطلاحات (تعریف واژگان کلیدی)
فصل دوم(مرور مطالعاتی)
مبانی نظری و پژوهشی موضوع
ماهیت تکنولوژی آموزشی
ماهیت وسایل آموزشی
ابزارهای آموزشی چه هستند؟
نقش مواد و وسایل آموزشی در تدریس و یادگیری
ماهیت رسانه های آموزشی(یاد دهی ـ یادگیری)
نقش تکنولوژی در رفع مشکلات مدارس ابتدایی
تاریخچه تکنولوژی آموزشی در جهان
تاریخچه تکنولوژی آموزشی در ایران
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
روش پژوهش
جامعه آماری
تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری
ابزار و روش جمع آوری اطلاعات
نحوه و چگونگی اجرای پژوهش
محدودیت تحقیق
فصل چهارم
مقدمه
تجزیه و تحلیل سوالات مربوط به هر پرسش تحقیقاتی
فصل پنجم84
استنتاج و نتیجه گیری
پیشنهادها
تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی
فهرست منابع ومأخذ
منابع ومأخذ:
1-فردانش ،هاشم (1380).مبانی نظری تکنولوژی آموزشی انتشارات دانشگاه سمت
2- مدد کریمی (1380)،مقدمه ای برتکنولوژی آموزشی كریمی، مدد، مقدمه ای بر تكنولوژی آموزشی 1380 انتشارات اختر تبریز
3-امیرتیموری-محمدحسن(1383)،رسانه،یاددهی-یادگیری،شناسایی،انتخاب،تولیدوکاربردانتشارات ساوالان ،تهران –{ویرایت 2}
4-افضل نیا-محمد رضا (1384)،طراحی وآشنایی با مراکز مواد ومنابع یادگیری،دانشگاه سمت،تهران سازمان مطالعه وتدوین كتب علوم انسانی
5-احدیان-محمد(1376)،مقدمات تکنولوژی آموزشی-نشر تبلیغ بشری –تهران
6-صافی .احمد(1380)،آموزش وپرروش ابتدائی،راهنمایی تحصیلی ومتوسطه دانشگاه سمت تهران سازمان مطالعه وتدوین کتب علوم انسانی
7-بروج،محمد حسین،ندیمی،محمد تقی(1377)آموزش ابتدائی راهنمایی متوسطه انتشارات مهرداد
8-جاودانی ،حمید(1380)،فناوری اطلاعات رویکرد های نوین آموزشی فرصتی برای کشورهای درحال توسعه مجموعه مقالات همایش کاربرد (تکنولوژی آموزش عالی ایران انتشارات دانشگاه اراک)
9- سیفی ،محمد (مهر 1379)طرح چند پرسش وپاسخ مجله رشد تکنولوژی آموزشی شماره مسلسل 126
10-شعاری نژاد،علی اکبر (آذر 1384 )،تکنولوژی آموزشی نمایشی ،مجله رشد تکنولوژی آموزشی شماره پی درپی 170
11- شعاری نژاد،علی اکبر (اردیبهشت 1384 )،ماهنامه آموزشی ،تحلیلی ،اطلاع رسانی ،مجله رشد تکنولوژی آموزشی شماره 8
12- علی آبادی ،خدیجه(1372)مقدمات تکنولوژی آموزشی تهران پیام نور (انتشارات سمت )
13- رابرت ،ترجمه مهجور سیامک رضا(1376)انتخاب رسانه برای آموزش
14-صفوی امان ا…و(1364)مهارتها وفنون آموزشی تهران معاصر
15-لطفی پور خسرو تاریخچه تکنولوژی آموزشی در ایران بی جا بی تا
16- ملکی ،حسن (آبان 1380)معلم وبرنامه ریزی درس ماهنامه فرهنگی آموزشی رشد معلم شماره مسلسل 160
17- م،س سنتر ترجمه شاه جعفری فرشته (فروردین 1384)روشهای سنجش کلاس درس مجله رشد تکنولوژی آموزشی شماره مسلسل 165.
چرا فایل تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی بهترین انتخاب برای ارائههای شماست؟
در دنیای رقابتی امروز، یک ارائه حرفهای میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. **فایل تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی** ابزاری ایدهآل برای نمایش محتوای شما به روشی استاندارد، زیبا و جذاب است. با استفاده از تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی، میتوانید تأثیری عمیق بر مخاطبان خود بگذارید و پیام خود را به شکلی کاملاً حرفهای منتقل کنید.
ویژگیهای برتر فایل تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی:
- طراحی بینظیر: تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی با دقت و ظرافت طراحی شده تا تمامی نیازهای شما برای ارائههای تخصصی را برآورده کند.
- ساختار سازمانیافته: محتوای تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی به گونهای مرتب شده است که انتقال مفاهیم را ساده و موثر میسازد.
- جلوههای بصری خیرهکننده: استفاده از گرافیکهای مدرن و رنگبندی حرفهای، تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی را به انتخابی جذاب و متفاوت تبدیل کرده است.
- قابلیتهای متنوع: تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی برای جلسات کاری، پروژههای دانشگاهی و حتی آموزش به بهترین شکل قابل استفاده است.
- ویرایش آسان: تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی انعطافپذیری بالایی دارد و شما میتوانید به راحتی آن را بر اساس نیازهای خود شخصیسازی کنید.
چگونه با تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی بهترین ارائه را داشته باشید؟
فقط کافی است تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی را دانلود کنید و بلافاصله از طراحی آماده آن استفاده کنید. ساختار حرفهای و استاندارد این فایل به شما کمک میکند تا بدون صرف زمان اضافی، اسلایدهای جذابی برای ارائههای خود آماده کنید.
تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی برای تمامی کاربران:
فرقی نمیکند دانشجو هستید، معلم یا متخصص؛ تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی ابزار مناسبی برای ارائه محتوای شما به روشی حرفهای است. این فایل با صرفهجویی در وقت، کیفیت ارائه شما را بهبود میبخشد و تأثیرگذاری بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد میکند.
تضمین کیفیت و پشتیبانی:
تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی براساس بازخورد کاربران واقعی طراحی شده و تمامی نیازهای شما را در نظر گرفته است. تیم ما کیفیت این محصول را تضمین کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی کامل ارائه میدهد.
همین حالا فایل تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی را دریافت کنید:
اگر به دنبال تجربه یک ارائه متفاوت و حرفهای هستید، تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی بهترین گزینه برای شماست. این فرصت را از دست ندهید و با چند کلیک ساده، فایل تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی را دانلود کنید و ارائهای بینظیر داشته باشید.
شماره پشتیبانی برای ارسال اس ام اس : 09054791747