دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) همراه با هدیه ویژه پاورپوینت!
یک پیشنهاد بینظیر برای شما!
با دریافت فایل ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 )، یک پاورپوینت حرفهای و جذاب را کاملاً رایگان از ما هدیه بگیرید.
چرا ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) بهترین انتخاب شماست؟
- 48 صفحه استاندارد: فایل ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) شامل 48 صفحه منظم و آماده استفاده است.
- مورد تأیید علمی: فایل ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) بر اساس استانداردهای دانشگاهی تدوین شده و برای پروژههای علمی مناسب است.
- طراحی بینقص: فایل ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) با ساختاری مرتب و منظم طراحی شده که کار با آن را آسان میکند.
- هدیه رایگان: همراه با ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 )، یک پاورپوینت شکیل و حرفهای نیز به شما تقدیم میشود.
- آماده ارائه: ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) و پاورپوینت هدیه بهگونهای طراحی شدهاند که بدون نیاز به ویرایش، برای جلسات و ارائهها آماده باشند.
- مطالب بهروز و مفید: محتوای علمی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) بهگونهای تدوین شده که فهم مطالب را برای شما آسانتر کند.
- قابلیت ویرایش آسان: فایل ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) بهراحتی قابل تغییر و سفارشیسازی است.
- تضمین کیفیت: کیفیت ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) و پاورپوینت هدیه تضمینشده است و پشتیبانی کامل ارائه میشود.
بخشی از متن ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 44 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی
یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را میشناسد و آنها را ارج مینهد به خوبی میداند که چه میخواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیلگر و گزینشگر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و دادهها از منابع گوناگون استفاده میکند. دادهها و اطلاعات را تجزیه و تحلیل، ترکیب و ارزشیابی میکند و آنها را به شکل اطلاعات و دانش مفید و قابل استفاده ارایه میدهد. او به مثابه تولید کنند دانش، با استفاده از منابع و فناوریهای نو، اعتماد به نفس، صلاحیت، راهبردهای مدیریت اطلاعات و مهارتهای فنی لازم را کسب میکند تا بتواند در زندگی روزمره و در محیط کار خود ابزارهای فناورانه و ارتباط جمعی را با موفقیت راهاندازی کند و مورد استفاده قرار دهد(خسروری،1386).
برای اینکه یادگیرندگان برای جزئیات درس آماده شوند، باید فعالیتهای پیش از یادگیری متنوعی تدارک دیده شود تا یادگیرنده را برانگیزاند و او را برای یادگیری الکترونیکی آماده کند .دلیل منطقی فراهم شود تا یادگیرندگان از اهمیت و مفید بودن درس الکترونیکی مطلع شوند. برای کمک به یادگیری جزئیات درس و به منظور نشان دادن ساختار شناختی موجود، باید ترکیب و یکپارچگی جزئیات درس الکترونیکی و فعال سازی ساختارهای موجود فراگیرندگان فراهم شود. یادگیرندگان باید از پیامدها و نتایج یادگیری درس مطلع شده باشند به گونهای که بدانند چه انتظارات و توقعاتی از آنان میرود و بتوانند پیش بینی کنند چه موقع به نتایج نهایی درس رسیدهاند. پیش سازمان دهندهای باید آماده شده باشد تا ساختاری را برای سازمان دادن جزئیات درس الکترونیکی ایجاد کند یا میان آنچه یادگیرندگان از قبل میدانستهاند و آنچه را که در حال حاضر یاد میگیرند، ارتباط برقرار کند (اندرسون و الومی،52:1385).
دانشجوی مجازی تحت عنوان شخصیت الکترونیکی باید دارای تواناییهای معینی چون توانایی تبادل نظر درون گروه به منظور تدوین پاسخها، حفظ مسائل محرمانه و رازداری در فرایند ارتباط، ابراز هیجانات به
شکل نوشتاری به شخصی که با او همکاری داشته و شخصیسازی ارتباطات در فرایند آموزش درون شبکهای باشد. همکاری یکی از مشخصات بارز گروههای یادگیری در آموزش درون شبکه ای است. همکاری فرایندی است که به دانشجویان کمک میکند از طریق وجود اهداف، کشف و فرایند مفهوم پردازی مشترک به سطوح عمیقتری از تولید دانش دست یابند. دانشجوی مجازی باید انعطافپذیر باشد و تجارب و عقاید جدید را با آغوش باز بپذیرد. در کلاس درون شبکهای، دانش و معرفت از طریق مشارکت دو گروه یادگیری مربی و دانشجو به وجود میآید(اصنافی و حمیدی،1384).
راهبردهایی از قبیل فعالیتهای متنوع درسی به منظور به کارگیری هم شیوههای یادگیری، به حداکثر رساندن فایده رویکردهای چندگانه با توجه به موضوع، بحث در خصوص رهنمودهای درسی با فراگیران به منظور دستیابی به هدف یادگیری، استفاده از اینترنت به عنوان ابزار و منبع تدریس و تشویق دانشجویان برای جست و جوی منابع در آن، محیط انعطافپذیری را مهیا میسازد(شفیع پور مطلق، 1387). نیکولز. Nikolz
نیز در سال 2008 در پژوهش خود مدلی مفهومی به نام ای ال پی ام. E-learning Persistence Model(e-LPM)
پیشنهاد داد. او در مدل خود عوامل مؤثر بر گرایش و اصرار دانشجویان به یادگیری الکترونیکی را گرایش به رایانه، انگیزه شخصی دانشجویان، برانگیزانندههای محیطی، رضایت، عملکرد گذشته دانشجویان و موارد جمعیت شناختی مربوط به آنها معرفی کرد(الهی، کنعانی، شایان،1390).
طبق نظر سنچز از جمله عواملی که بر دانشجویان در یادگیری الکترونیکی مؤثر است میتوان؛ نگرش، سهولت استفاده و هدف استفاده از وب را مهم دانست(فرانکو،لوپزو ولیکا. Franco, S.M. Z.F. Lopez , M. F. Velicia, M. F.
،2009). بنابراین برخی از دانشگاهها یا موسسههای ارائه کننده آموزش مجازی با توجه به ویژگیهای محیطهای مجازی و برای کمک به یادگیرندگان مهارتهای مورد نیاز یادگیرندگان را ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 )
فهرست میکنند.
محیط الکترونیکی از ابزارها، امکانات و نرم افزارهای گوناگونی تشکیل شده است. طراحان و برنامهریزان درسی با به کارگیری این ابزارها و نرم افزارها میتوانند مطالب و مفاهیم آموزشی را به صورت چند رسانه ای تهیه کنند و با پیوندگذاریهای گوناگون مطالب مرتبط با موضوع درس را در دسترس یادگیرندگان قرار دهند. با توسعه دسترسی به رایانهها و اینترنت فرصتهای جدیدی برای یادگیری به وجود آمده است. این فنآوریها به مدرسان در کلاس درس و طراحان، تهیهکنندگان و مجریان انواع آموزشهای رسمی و غیررسمی در سطوح مختلف امکان میدهد تا با به کارگیری امکانات چند رسانهای، تعاملی و شخصیسازی محیط یادگیری غنی و اثربخشی برای یادگیرندگان فراهم سازند(سراجی و عطاران،56:1389).
درخصوص مهارت های مورد نیاز دانشجو در محیط مجازی میتوان ویژگیهای زیر را برای این محیط در نظر گرفت:
- محیط یادگیری مجازی از فناوریها، ابزارها و نرم افزارهای گوناگون شکل میگیرد؛ این محیط از ابزارهایی مانند رایانه، اینترنت و نرم افزارهای صوتی، متنی و گرافیکی و سیستم عامل تشکیل شده است.
- انتقال اطلاعات و تعامل میان افراد در محیط یادگیری مجازی از طریق ابزارها و نرم افزارهای گوناگون انجام میشود.
- در محیط یادگیری مجازی، امکان دسترسی به منابع اطلاعاتی گوناگون برای دانشجو وجود دارد؛ در این محیط دانشجو به منابع متنی، صوتی و تصویری متنوعی مانند کتابخانههای دیجیتال، گالریهای تصاویر و فایلهای صوتی دسترسی دارد و میتواند آنها را دستکاری و شخصیسازی کند.
- در محیط یادگیری مجازی، امکان رویارویی با نظرهای گوناگون در تالارها، وبلاگها و ویکیها برای دانشجو وجود دارد؛ در این محیط ، نظرها و دیدگاههایی مختلف در زمینه موضوعهای گوناگون در تالارها، وبلاگها، ویکیها و شبکههای اجتماعی ارائه میشود.
چرا فایل ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) بهترین انتخاب برای ارائههای شماست؟
در دنیای رقابتی امروز، یک ارائه حرفهای میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. **فایل ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 )** ابزاری ایدهآل برای نمایش محتوای شما به روشی استاندارد، زیبا و جذاب است. با استفاده از ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 )، میتوانید تأثیری عمیق بر مخاطبان خود بگذارید و پیام خود را به شکلی کاملاً حرفهای منتقل کنید.
ویژگیهای برتر فایل ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ):
- طراحی بینظیر: ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) با دقت و ظرافت طراحی شده تا تمامی نیازهای شما برای ارائههای تخصصی را برآورده کند.
- ساختار سازمانیافته: محتوای ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) به گونهای مرتب شده است که انتقال مفاهیم را ساده و موثر میسازد.
- جلوههای بصری خیرهکننده: استفاده از گرافیکهای مدرن و رنگبندی حرفهای، ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) را به انتخابی جذاب و متفاوت تبدیل کرده است.
- قابلیتهای متنوع: ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) برای جلسات کاری، پروژههای دانشگاهی و حتی آموزش به بهترین شکل قابل استفاده است.
- ویرایش آسان: ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) انعطافپذیری بالایی دارد و شما میتوانید به راحتی آن را بر اساس نیازهای خود شخصیسازی کنید.
چگونه با ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) بهترین ارائه را داشته باشید؟
فقط کافی است ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) را دانلود کنید و بلافاصله از طراحی آماده آن استفاده کنید. ساختار حرفهای و استاندارد این فایل به شما کمک میکند تا بدون صرف زمان اضافی، اسلایدهای جذابی برای ارائههای خود آماده کنید.
ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) برای تمامی کاربران:
فرقی نمیکند دانشجو هستید، معلم یا متخصص؛ ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) ابزار مناسبی برای ارائه محتوای شما به روشی حرفهای است. این فایل با صرفهجویی در وقت، کیفیت ارائه شما را بهبود میبخشد و تأثیرگذاری بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد میکند.
تضمین کیفیت و پشتیبانی:
ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) براساس بازخورد کاربران واقعی طراحی شده و تمامی نیازهای شما را در نظر گرفته است. تیم ما کیفیت این محصول را تضمین کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی کامل ارائه میدهد.
همین حالا فایل ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) را دریافت کنید:
اگر به دنبال تجربه یک ارائه متفاوت و حرفهای هستید، ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) بهترین گزینه برای شماست. این فرصت را از دست ندهید و با چند کلیک ساده، فایل ادبیات نظری و پیشینه پژوهش یادگیرنده و آموزش الکترونیکی (فصل 2 ) را دانلود کنید و ارائهای بینظیر داشته باشید.
شماره پشتیبانی برای ارسال اس ام اس : 09054791747