دانلود بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان همراه با هدیه ویژه پاورپوینت!
یک پیشنهاد بینظیر برای شما!
با دریافت فایل بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان، یک پاورپوینت حرفهای و جذاب را کاملاً رایگان از ما هدیه بگیرید.
چرا بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان بهترین انتخاب شماست؟
- به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان :
دانلود پایان نامه بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 107
بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان
فهرستچكیده 1
مقدمه. 2
فصل اول.. 6
زمینه تحقیق.. 6
بحث های اساسی موضوع. 7
هدف اساسی پژوهش : 7
هدف جزئی یا اهداف ویژه : 8
تعریف آزمون : 8
تحلیل سوال های آزمون : 8
همبستگی سوال با كل آزمون : 9
همبستگی میان سوال های آزمون : 10
پایائی آزمون : 10
روش ضریب آلفا : 11
روش باز آزمایی : 11
انواع آزمون های روانی : 12
آزمونهای توانایی در مقابل آزمون های عاطفی : 13
حمایت اجتماعی چیست ؟. 13
امنیت اجتماعی چیست ؟. 14
اعتماد در برابر بی اعتمادی اریكسون : 16
چگونه اعتماد دیگران را جلب كنیم. 17
سلسله مراتب نیازهای مازلو. 17
نیازها و عزت نفس مازلو : 19
طبقات نیازهای از دیدگاه جولین راتر: 20
مروری بر ادبیات پژوهشی.. 20
پیشینه دینی.. 22
ضرورت اطمینان به وعده الهی.. 23
امنیت از دیگاههای مختلف… 23
امنیت در نظریه آبراهام مازلو. 23
پیشینه موضوع سوال در پژوهش انجام شده 24
تعریف عملیاتی : 39
سوال های تحقیق: 39
خلاصه ای از برنامه و شیوه اجرا : 40
فصل دوم. 41
روش تحقیق.. 41
1ـ جمعیت هدف و روش نمونه برداری : 42
2ـ ابزار تحقیق.. 44
3ـ طرح تحقیق.. 46
4ـ شیوه ی اجرا 48
5ـ تحلیل داده ها 49
6ـ توصیف آماری.. 51
7ـ ضرایب همبستگی فی ما بین سوالها 51
8ـ شاخص همبستگی هر سوال با نمره ی ملاك : 51
9ـ آزمون مجذور كا ( خی دو ) 53
10 ـ آزمون دو جمله ای.. 53
11ـ روشهای برآورد اعتبار : 55
فصل سوم. 59
یافته های تحقیق.. 59
1- سؤالهای تحقیق : 60
2- مدلهای آماری به کار رفته. 60
5- مقایسه ی امتیازهای1و3 برای سوال 3. 66
6- تحلیل اعتبار (همگونی درونی) 67
7- تحلیل اعتبار(ثبات) 71
8-ضرایب همبستگی.. 71
مقیاس فرعی اطمینان اجتماعی.. 74
6-سؤالهای تحقیق: 74
شاخصها 75
گروهها 75
5- مقایسه ی امتیازهای 1با 3 برای سؤال 45. 80
6- تحلیل اعتبار (همگونی درونی) 81
7- تحلیل اعتبار (ثبات) 85
فصل چهارم. 88
بحث و نتیجه گیری.. 88
1- سؤالهای تحقیق: 89
2- تفسیر سؤال 3پرسشنامه. 89
3-سؤالهای تحقیق: 96
4- تفسیر سؤال 3پرسشنامه: 97
پیشنهاد برای كاربرد یافته ها : 100
پیشنهاد برای تحقیق های آینده : 101
محدودیتهای تحقیق : 102
سیاهه مشاوره ای لوئیس…. 104
سیاهه مشاوره ای لوئیس…. 106
بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان
فهرست منابع فاسی.. 109بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان
فهرست منابع انگلیسی.. 111چكیده
در این آزمایش با عنوان « بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سوالهای شماره 3 تا45 ( از مقیاس اطمینان اجتماعی ) در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر) می باشد كه تعداد آزمودنیها در گروه نمونه 281 نفر است كه از این تعداد 15 نفرات آزمودنی داشتیم و 126 نفردختر و 140نفر پسر ( در مجموع 266نفر) باقی مانده شیوه اجرا دراین آزمایش این بود كه با فاصله از هم نشبیند و به هر آزمونی یك شماره داده شدواز آنهاخواسته تا آن را روی برگه های خود بنویسند وبعد ازشنیدن توضیحات درخصوص تكمیل پرسشنامه مشغول پر كردن پرسشنامه هاشوند. از آنها خواسته شدتا هیچ سوالی رابدون پاسخ نگذارند. در این تحقیق از روش آزمون همخوانی مجذور كا ( فی دو ) استفاده شد سپس از تحلیل سوال و تعیین همبستگی هر سوال به نمره ملاك آزمون در خصوص سوالات 3 و 45 مشخص شد كه سوال 3 از نوع سوالهای دیگر نیست و قدرت تشخیص ندارد و به اعتبار آزمون كمك نمی كند و صدمه می زند و به مقیاس اطمینان اجتماعی كمكمی كند بین دختران و پسران مشاهده نشده و بین جنسیت با امتیاز رابطه ای وجود ندارد و بهتر است در مجموع سوالهای آزمون باقی نمانده و آزمون از اعتبار باز آزمایی قابل قبولی برخوردار نیست .
ولی سوال 45 در مجموع از نوع سوالهای دیگر است و قدرت تشخیص دارد و به اعتبار آزمون كمك می كند و تفاوتی بین دختران با پسران مشاهده نشد در جمع بندی بهتر است در سوال باقی بماند .مقدمه
در این تحقیق هدف اصلی ما آزمون سازی می باشد كه در این آزمایش هدف اصلی ما بررسی سوال های 3 و45 می باشد اینكه یك آزمون كه از لحاظ اجرایی قدرت بالایی داشته باشد باید دارای چند صفت و خصوصیت باشد . از آنجایی كه تست حاضر در جامعه ای از جامعه و فرهنگ و شنات گرفته است پس باشد در زمان و مكان حاضر هنجاریابی شود تا میزان كارآیی و كاربرد آن را بدست آوریم . مسأله ای كه باید در مورد سوال ها و كل آزمون مورد توجه باشد چگونگی وضعیت سوال ها در شرایط حاضر ـ نوع جمله بندی ساختار جمله و مهمتر از همه اعتبار و پایایی سوال و قدرت تشخیص سوال ها می باشد . در این آزمایش آنچه را كه مورد بررسی قرار گرفته این گونه نشان می دهد كه این آزمون كه در فرهنگی غیر از فرهنگ ما ساخته شده است و نتایج بدست آمده تا حدودی بیانگر این تفاوت است كه در مورد سوال 3 از نوع سوالهایدیگر نیست و قدرت تشخیص ندارد و به اعتبار مقیاس فرعی كمكی نمی كند و صدمه می زند و تفاوتی بین دختران و پسران مشاهده نشده و بهتر است در مجموع سوالهای آزمون باقی نماند و آزمون از اعتبار بازآزمایی قابل قبولی برخوردار نیست .
برای بدست آوردن نتایج حاصله در فوق ذكر گردید در تحقیق مورد نظر از روش مجذور كا استفاده شد . روش اجرای آزمون به این صورت بود كه ابتدا از آزمودنی ها خواستیم با فاصله مناسبی كنار هم بنشینند و توضیحاتی را در مورد پاسخگویی به سوالات به آزمودنی ها ارائه دادمی و اگر سوالی یا ابهامی در مورد آزمودنی ها ایجاد می شد را پایخ میدادیم.
سپس پرسشنامه ها را در اختیار آزمودنی ها قرار دادیم و بدون در نظر گرفتن زمان آنها را جمع آوری كرده و با استفاده از تحلیل داده ها و تعیین همبستگی سوال با سایر سوالات و تعیین قدرت تمیزسوال و در نهایت با استفاده از مجذور كا نتایج را بدست آوریم .
همانطور كه بیان شد این تفاوت در فرهنگ محیط ساخته شدن آزمون و كشور ما وجود دارد ولی تا حدودی با تجدید نظر در آزمون میتوان آن را در محیط كشور خواهان نیز به اجرا در بیاوریم . هر چند این عمل نیاز به محقق و زمان دارد .
پیشنهاد می شود كه آزمون پس از اصلاح سوالات دیگر بار در مورد آزمودنیها تكرار شود و سپس در گروههای بزرگتر تست می شود . پس از آن میتوان آزمون را در مقاطع مختلف تحصیلی اجرا نمود تا پس از شناخت ویژگی های مختلف دختران و پسران اطمینان اجتماعی ، بتوانیم از بروز بسیاری از مشكلات در مراحل گوناگون زندگی و تحصیل جلوگیری بعمل آوریم .
میتوان این آزمون را در فرهنگها و قومیتهای مختلف ایرانی اجرا كرده و مفاهیم به دست آمده از مقیاس فرعی را با هم مقایسه نموده و آداب و سنن آنها را طبق الگوهای صحیح به سوی پیشرفت بهتر كشور ارتقاء داد .
میتوان از این آزمون در مراكز مشاوره ، كلینیكهای روان شناسی بالینی ، روان شناسی اجتماعی و برای شناخت شخصیتهای مختلف استفاده نمود و یا به عنوان ابزار خود سنجی به كار برد .
همچنین چون این تحقیق به دلیل مقدماتی بودن نمی توان مبنای تصمیم گیری های قاطع درباره تشخیص مقیاسهای آزمون باشد بهتر است سوالهای كه مورد تردید است اصلاح شده و با توجه به فرهنگ ایرانی ، سوالات جایگزین گردد و هنجاریابی انجام شود .< صفحه استاندارد:
فایل بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان شامل به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شدبررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان :
دانلود پایان نامه بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 107
بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان
فهرستچكیده 1
مقدمه. 2
فصل اول.. 6
زمینه تحقیق.. 6
بحث های اساسی موضوع. 7
هدف اساسی پژوهش : 7
هدف جزئی یا اهداف ویژه : 8
تعریف آزمون : 8
تحلیل سوال های آزمون : 8
همبستگی سوال با كل آزمون : 9
همبستگی میان سوال های آزمون : 10
پایائی آزمون : 10
روش ضریب آلفا : 11
روش باز آزمایی : 11
انواع آزمون های روانی : 12
آزمونهای توانایی در مقابل آزمون های عاطفی : 13
حمایت اجتماعی چیست ؟. 13
امنیت اجتماعی چیست ؟. 14
اعتماد در برابر بی اعتمادی اریكسون : 16
چگونه اعتماد دیگران را جلب كنیم. 17
سلسله مراتب نیازهای مازلو. 17
نیازها و عزت نفس مازلو : 19
طبقات نیازهای از دیدگاه جولین راتر: 20
مروری بر ادبیات پژوهشی.. 20
پیشینه دینی.. 22
ضرورت اطمینان به وعده الهی.. 23
امنیت از دیگاههای مختلف… 23
امنیت در نظریه آبراهام مازلو. 23
پیشینه موضوع سوال در پژوهش انجام شده 24
تعریف عملیاتی : 39
سوال های تحقیق: 39
خلاصه ای از برنامه و شیوه اجرا : 40
فصل دوم. 41
روش تحقیق.. 41
1ـ جمعیت هدف و روش نمونه برداری : 42
2ـ ابزار تحقیق.. 44
3ـ طرح تحقیق.. 46
4ـ شیوه ی اجرا 48
5ـ تحلیل داده ها 49
6ـ توصیف آماری.. 51
7ـ ضرایب همبستگی فی ما بین سوالها 51
8ـ شاخص همبستگی هر سوال با نمره ی ملاك : 51
9ـ آزمون مجذور كا ( خی دو ) 53
10 ـ آزمون دو جمله ای.. 53
11ـ روشهای برآورد اعتبار : 55
فصل سوم. 59
یافته های تحقیق.. 59
1- سؤالهای تحقیق : 60
2- مدلهای آماری به کار رفته. 60
5- مقایسه ی امتیازهای1و3 برای سوال 3. 66
6- تحلیل اعتبار (همگونی درونی) 67
7- تحلیل اعتبار(ثبات) 71
8-ضرایب همبستگی.. 71
مقیاس فرعی اطمینان اجتماعی.. 74
6-سؤالهای تحقیق: 74
شاخصها 75
گروهها 75
5- مقایسه ی امتیازهای 1با 3 برای سؤال 45. 80
6- تحلیل اعتبار (همگونی درونی) 81
7- تحلیل اعتبار (ثبات) 85
فصل چهارم. 88
بحث و نتیجه گیری.. 88
1- سؤالهای تحقیق: 89
2- تفسیر سؤال 3پرسشنامه. 89
3-سؤالهای تحقیق: 96
4- تفسیر سؤال 3پرسشنامه: 97
پیشنهاد برای كاربرد یافته ها : 100
پیشنهاد برای تحقیق های آینده : 101
محدودیتهای تحقیق : 102
سیاهه مشاوره ای لوئیس…. 104
سیاهه مشاوره ای لوئیس…. 106
بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان
فهرست منابع فاسی.. 109بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان
فهرست منابع انگلیسی.. 111چكیده
در این آزمایش با عنوان « بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سوالهای شماره 3 تا45 ( از مقیاس اطمینان اجتماعی ) در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر) می باشد كه تعداد آزمودنیها در گروه نمونه 281 نفر است كه از این تعداد 15 نفرات آزمودنی داشتیم و 126 نفردختر و 140نفر پسر ( در مجموع 266نفر) باقی مانده شیوه اجرا دراین آزمایش این بود كه با فاصله از هم نشبیند و به هر آزمونی یك شماره داده شدواز آنهاخواسته تا آن را روی برگه های خود بنویسند وبعد ازشنیدن توضیحات درخصوص تكمیل پرسشنامه مشغول پر كردن پرسشنامه هاشوند. از آنها خواسته شدتا هیچ سوالی رابدون پاسخ نگذارند. در این تحقیق از روش آزمون همخوانی مجذور كا ( فی دو ) استفاده شد سپس از تحلیل سوال و تعیین همبستگی هر سوال به نمره ملاك آزمون در خصوص سوالات 3 و 45 مشخص شد كه سوال 3 از نوع سوالهای دیگر نیست و قدرت تشخیص ندارد و به اعتبار آزمون كمك نمی كند و صدمه می زند و به مقیاس اطمینان اجتماعی كمكمی كند بین دختران و پسران مشاهده نشده و بین جنسیت با امتیاز رابطه ای وجود ندارد و بهتر است در مجموع سوالهای آزمون باقی نمانده و آزمون از اعتبار باز آزمایی قابل قبولی برخوردار نیست .
ولی سوال 45 در مجموع از نوع سوالهای دیگر است و قدرت تشخیص دارد و به اعتبار آزمون كمك می كند و تفاوتی بین دختران با پسران مشاهده نشد در جمع بندی بهتر است در سوال باقی بماند .مقدمه
در این تحقیق هدف اصلی ما آزمون سازی می باشد كه در این آزمایش هدف اصلی ما بررسی سوال های 3 و45 می باشد اینكه یك آزمون كه از لحاظ اجرایی قدرت بالایی داشته باشد باید دارای چند صفت و خصوصیت باشد . از آنجایی كه تست حاضر در جامعه ای از جامعه و فرهنگ و شنات گرفته است پس باشد در زمان و مكان حاضر هنجاریابی شود تا میزان كارآیی و كاربرد آن را بدست آوریم . مسأله ای كه باید در مورد سوال ها و كل آزمون مورد توجه باشد چگونگی وضعیت سوال ها در شرایط حاضر ـ نوع جمله بندی ساختار جمله و مهمتر از همه اعتبار و پایایی سوال و قدرت تشخیص سوال ها می باشد . در این آزمایش آنچه را كه مورد بررسی قرار گرفته این گونه نشان می دهد كه این آزمون كه در فرهنگی غیر از فرهنگ ما ساخته شده است و نتایج بدست آمده تا حدودی بیانگر این تفاوت است كه در مورد سوال 3 از نوع سوالهایدیگر نیست و قدرت تشخیص ندارد و به اعتبار مقیاس فرعی كمكی نمی كند و صدمه می زند و تفاوتی بین دختران و پسران مشاهده نشده و بهتر است در مجموع سوالهای آزمون باقی نماند و آزمون از اعتبار بازآزمایی قابل قبولی برخوردار نیست .
برای بدست آوردن نتایج حاصله در فوق ذكر گردید در تحقیق مورد نظر از روش مجذور كا استفاده شد . روش اجرای آزمون به این صورت بود كه ابتدا از آزمودنی ها خواستیم با فاصله مناسبی كنار هم بنشینند و توضیحاتی را در مورد پاسخگویی به سوالات به آزمودنی ها ارائه دادمی و اگر سوالی یا ابهامی در مورد آزمودنی ها ایجاد می شد را پایخ میدادیم.
سپس پرسشنامه ها را در اختیار آزمودنی ها قرار دادیم و بدون در نظر گرفتن زمان آنها را جمع آوری كرده و با استفاده از تحلیل داده ها و تعیین همبستگی سوال با سایر سوالات و تعیین قدرت تمیزسوال و در نهایت با استفاده از مجذور كا نتایج را بدست آوریم .
همانطور كه بیان شد این تفاوت در فرهنگ محیط ساخته شدن آزمون و كشور ما وجود دارد ولی تا حدودی با تجدید نظر در آزمون میتوان آن را در محیط كشور خواهان نیز به اجرا در بیاوریم . هر چند این عمل نیاز به محقق و زمان دارد .
پیشنهاد می شود كه آزمون پس از اصلاح سوالات دیگر بار در مورد آزمودنیها تكرار شود و سپس در گروههای بزرگتر تست می شود . پس از آن میتوان آزمون را در مقاطع مختلف تحصیلی اجرا نمود تا پس از شناخت ویژگی های مختلف دختران و پسران اطمینان اجتماعی ، بتوانیم از بروز بسیاری از مشكلات در مراحل گوناگون زندگی و تحصیل جلوگیری بعمل آوریم .
میتوان این آزمون را در فرهنگها و قومیتهای مختلف ایرانی اجرا كرده و مفاهیم به دست آمده از مقیاس فرعی را با هم مقایسه نموده و آداب و سنن آنها را طبق الگوهای صحیح به سوی پیشرفت بهتر كشور ارتقاء داد .
میتوان از این آزمون در مراكز مشاوره ، كلینیكهای روان شناسی بالینی ، روان شناسی اجتماعی و برای شناخت شخصیتهای مختلف استفاده نمود و یا به عنوان ابزار خود سنجی به كار برد .
همچنین چون این تحقیق به دلیل مقدماتی بودن نمی توان مبنای تصمیم گیری های قاطع درباره تشخیص مقیاسهای آزمون باشد بهتر است سوالهای كه مورد تردید است اصلاح شده و با توجه به فرهنگ ایرانی ، سوالات جایگزین گردد و هنجاریابی انجام شود .< صفحه منظم و آماده استفاده است.
- مورد تأیید علمی: فایل بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان بر اساس استانداردهای دانشگاهی تدوین شده و برای پروژههای علمی مناسب است.
- طراحی بینقص: فایل بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان با ساختاری مرتب و منظم طراحی شده که کار با آن را آسان میکند.
- هدیه رایگان: همراه با بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان، یک پاورپوینت شکیل و حرفهای نیز به شما تقدیم میشود.
- آماده ارائه: بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان و پاورپوینت هدیه بهگونهای طراحی شدهاند که بدون نیاز به ویرایش، برای جلسات و ارائهها آماده باشند.
- مطالب بهروز و مفید: محتوای علمی بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان بهگونهای تدوین شده که فهم مطالب را برای شما آسانتر کند.
- قابلیت ویرایش آسان: فایل بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان بهراحتی قابل تغییر و سفارشیسازی است.
- تضمین کیفیت: کیفیت بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان و پاورپوینت هدیه تضمینشده است و پشتیبانی کامل ارائه میشود.
بخشی از متن بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان :
دانلود پایان نامه بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 107
بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان
فهرست
چكیده 1
مقدمه. 2
فصل اول.. 6
زمینه تحقیق.. 6
بحث های اساسی موضوع. 7
هدف اساسی پژوهش : 7
هدف جزئی یا اهداف ویژه : 8
تعریف آزمون : 8
تحلیل سوال های آزمون : 8
همبستگی سوال با كل آزمون : 9
همبستگی میان سوال های آزمون : 10
پایائی آزمون : 10
روش ضریب آلفا : 11
روش باز آزمایی : 11
انواع آزمون های روانی : 12
آزمونهای توانایی در مقابل آزمون های عاطفی : 13
حمایت اجتماعی چیست ؟. 13
امنیت اجتماعی چیست ؟. 14
اعتماد در برابر بی اعتمادی اریكسون : 16
چگونه اعتماد دیگران را جلب كنیم. 17
سلسله مراتب نیازهای مازلو. 17
نیازها و عزت نفس مازلو : 19
طبقات نیازهای از دیدگاه جولین راتر: 20
مروری بر ادبیات پژوهشی.. 20
پیشینه دینی.. 22
ضرورت اطمینان به وعده الهی.. 23
امنیت از دیگاههای مختلف… 23
امنیت در نظریه آبراهام مازلو. 23
پیشینه موضوع سوال در پژوهش انجام شده 24
تعریف عملیاتی : 39
سوال های تحقیق: 39
خلاصه ای از برنامه و شیوه اجرا : 40
فصل دوم. 41
روش تحقیق.. 41
1ـ جمعیت هدف و روش نمونه برداری : 42
2ـ ابزار تحقیق.. 44
3ـ طرح تحقیق.. 46
4ـ شیوه ی اجرا 48
5ـ تحلیل داده ها 49
6ـ توصیف آماری.. 51
7ـ ضرایب همبستگی فی ما بین سوالها 51
8ـ شاخص همبستگی هر سوال با نمره ی ملاك : 51
9ـ آزمون مجذور كا ( خی دو ) 53
10 ـ آزمون دو جمله ای.. 53
11ـ روشهای برآورد اعتبار : 55
فصل سوم. 59
یافته های تحقیق.. 59
1- سؤالهای تحقیق : 60
2- مدلهای آماری به کار رفته. 60
5- مقایسه ی امتیازهای1و3 برای سوال 3. 66
6- تحلیل اعتبار (همگونی درونی) 67
7- تحلیل اعتبار(ثبات) 71
8-ضرایب همبستگی.. 71
مقیاس فرعی اطمینان اجتماعی.. 74
6-سؤالهای تحقیق: 74
شاخصها 75
گروهها 75
5- مقایسه ی امتیازهای 1با 3 برای سؤال 45. 80
6- تحلیل اعتبار (همگونی درونی) 81
7- تحلیل اعتبار (ثبات) 85
فصل چهارم. 88
بحث و نتیجه گیری.. 88
1- سؤالهای تحقیق: 89
2- تفسیر سؤال 3پرسشنامه. 89
3-سؤالهای تحقیق: 96
4- تفسیر سؤال 3پرسشنامه: 97
پیشنهاد برای كاربرد یافته ها : 100
پیشنهاد برای تحقیق های آینده : 101
محدودیتهای تحقیق : 102
سیاهه مشاوره ای لوئیس…. 104
سیاهه مشاوره ای لوئیس…. 106
بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان
فهرست منابع فاسی.. 109
بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان
فهرست منابع انگلیسی.. 111
چكیده
در این آزمایش با عنوان « بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سوالهای شماره 3 تا45 ( از مقیاس اطمینان اجتماعی ) در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر) می باشد كه تعداد آزمودنیها در گروه نمونه 281 نفر است كه از این تعداد 15 نفرات آزمودنی داشتیم و 126 نفردختر و 140نفر پسر ( در مجموع 266نفر) باقی مانده شیوه اجرا دراین آزمایش این بود كه با فاصله از هم نشبیند و به هر آزمونی یك شماره داده شدواز آنهاخواسته تا آن را روی برگه های خود بنویسند وبعد ازشنیدن توضیحات درخصوص تكمیل پرسشنامه مشغول پر كردن پرسشنامه هاشوند. از آنها خواسته شدتا هیچ سوالی رابدون پاسخ نگذارند. در این تحقیق از روش آزمون همخوانی مجذور كا ( فی دو ) استفاده شد سپس از تحلیل سوال و تعیین همبستگی هر سوال به نمره ملاك آزمون در خصوص سوالات 3 و 45 مشخص شد كه سوال 3 از نوع سوالهای دیگر نیست و قدرت تشخیص ندارد و به اعتبار آزمون كمك نمی كند و صدمه می زند و به مقیاس اطمینان اجتماعی كمكمی كند بین دختران و پسران مشاهده نشده و بین جنسیت با امتیاز رابطه ای وجود ندارد و بهتر است در مجموع سوالهای آزمون باقی نمانده و آزمون از اعتبار باز آزمایی قابل قبولی برخوردار نیست .
ولی سوال 45 در مجموع از نوع سوالهای دیگر است و قدرت تشخیص دارد و به اعتبار آزمون كمك می كند و تفاوتی بین دختران با پسران مشاهده نشد در جمع بندی بهتر است در سوال باقی بماند .
مقدمه
در این تحقیق هدف اصلی ما آزمون سازی می باشد كه در این آزمایش هدف اصلی ما بررسی سوال های 3 و45 می باشد اینكه یك آزمون كه از لحاظ اجرایی قدرت بالایی داشته باشد باید دارای چند صفت و خصوصیت باشد . از آنجایی كه تست حاضر در جامعه ای از جامعه و فرهنگ و شنات گرفته است پس باشد در زمان و مكان حاضر هنجاریابی شود تا میزان كارآیی و كاربرد آن را بدست آوریم . مسأله ای كه باید در مورد سوال ها و كل آزمون مورد توجه باشد چگونگی وضعیت سوال ها در شرایط حاضر ـ نوع جمله بندی ساختار جمله و مهمتر از همه اعتبار و پایایی سوال و قدرت تشخیص سوال ها می باشد . در این آزمایش آنچه را كه مورد بررسی قرار گرفته این گونه نشان می دهد كه این آزمون كه در فرهنگی غیر از فرهنگ ما ساخته شده است و نتایج بدست آمده تا حدودی بیانگر این تفاوت است كه در مورد سوال 3 از نوع سوالهایدیگر نیست و قدرت تشخیص ندارد و به اعتبار مقیاس فرعی كمكی نمی كند و صدمه می زند و تفاوتی بین دختران و پسران مشاهده نشده و بهتر است در مجموع سوالهای آزمون باقی نماند و آزمون از اعتبار بازآزمایی قابل قبولی برخوردار نیست .
برای بدست آوردن نتایج حاصله در فوق ذكر گردید در تحقیق مورد نظر از روش مجذور كا استفاده شد . روش اجرای آزمون به این صورت بود كه ابتدا از آزمودنی ها خواستیم با فاصله مناسبی كنار هم بنشینند و توضیحاتی را در مورد پاسخگویی به سوالات به آزمودنی ها ارائه دادمی و اگر سوالی یا ابهامی در مورد آزمودنی ها ایجاد می شد را پایخ میدادیم.
سپس پرسشنامه ها را در اختیار آزمودنی ها قرار دادیم و بدون در نظر گرفتن زمان آنها را جمع آوری كرده و با استفاده از تحلیل داده ها و تعیین همبستگی سوال با سایر سوالات و تعیین قدرت تمیزسوال و در نهایت با استفاده از مجذور كا نتایج را بدست آوریم .
همانطور كه بیان شد این تفاوت در فرهنگ محیط ساخته شدن آزمون و كشور ما وجود دارد ولی تا حدودی با تجدید نظر در آزمون میتوان آن را در محیط كشور خواهان نیز به اجرا در بیاوریم . هر چند این عمل نیاز به محقق و زمان دارد .
پیشنهاد می شود كه آزمون پس از اصلاح سوالات دیگر بار در مورد آزمودنیها تكرار شود و سپس در گروههای بزرگتر تست می شود . پس از آن میتوان آزمون را در مقاطع مختلف تحصیلی اجرا نمود تا پس از شناخت ویژگی های مختلف دختران و پسران اطمینان اجتماعی ، بتوانیم از بروز بسیاری از مشكلات در مراحل گوناگون زندگی و تحصیل جلوگیری بعمل آوریم .
میتوان این آزمون را در فرهنگها و قومیتهای مختلف ایرانی اجرا كرده و مفاهیم به دست آمده از مقیاس فرعی را با هم مقایسه نموده و آداب و سنن آنها را طبق الگوهای صحیح به سوی پیشرفت بهتر كشور ارتقاء داد .
میتوان از این آزمون در مراكز مشاوره ، كلینیكهای روان شناسی بالینی ، روان شناسی اجتماعی و برای شناخت شخصیتهای مختلف استفاده نمود و یا به عنوان ابزار خود سنجی به كار برد .
همچنین چون این تحقیق به دلیل مقدماتی بودن نمی توان مبنای تصمیم گیری های قاطع درباره تشخیص مقیاسهای آزمون باشد بهتر است سوالهای كه مورد تردید است اصلاح شده و با توجه به فرهنگ ایرانی ، سوالات جایگزین گردد و هنجاریابی انجام شود .
چرا فایل بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان بهترین انتخاب برای ارائههای شماست؟
در دنیای رقابتی امروز، یک ارائه حرفهای میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. **فایل بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان** ابزاری ایدهآل برای نمایش محتوای شما به روشی استاندارد، زیبا و جذاب است. با استفاده از بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان، میتوانید تأثیری عمیق بر مخاطبان خود بگذارید و پیام خود را به شکلی کاملاً حرفهای منتقل کنید.
ویژگیهای برتر فایل بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان:
- طراحی بینظیر: بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان با دقت و ظرافت طراحی شده تا تمامی نیازهای شما برای ارائههای تخصصی را برآورده کند.
- ساختار سازمانیافته: محتوای بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان به گونهای مرتب شده است که انتقال مفاهیم را ساده و موثر میسازد.
- جلوههای بصری خیرهکننده: استفاده از گرافیکهای مدرن و رنگبندی حرفهای، بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان را به انتخابی جذاب و متفاوت تبدیل کرده است.
- قابلیتهای متنوع: بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان برای جلسات کاری، پروژههای دانشگاهی و حتی آموزش به بهترین شکل قابل استفاده است.
- ویرایش آسان: بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان انعطافپذیری بالایی دارد و شما میتوانید به راحتی آن را بر اساس نیازهای خود شخصیسازی کنید.
چگونه با بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان بهترین ارائه را داشته باشید؟
فقط کافی است بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان را دانلود کنید و بلافاصله از طراحی آماده آن استفاده کنید. ساختار حرفهای و استاندارد این فایل به شما کمک میکند تا بدون صرف زمان اضافی، اسلایدهای جذابی برای ارائههای خود آماده کنید.
بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان برای تمامی کاربران:
فرقی نمیکند دانشجو هستید، معلم یا متخصص؛ بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان ابزار مناسبی برای ارائه محتوای شما به روشی حرفهای است. این فایل با صرفهجویی در وقت، کیفیت ارائه شما را بهبود میبخشد و تأثیرگذاری بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد میکند.
تضمین کیفیت و پشتیبانی:
بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان براساس بازخورد کاربران واقعی طراحی شده و تمامی نیازهای شما را در نظر گرفته است. تیم ما کیفیت این محصول را تضمین کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی کامل ارائه میدهد.
همین حالا فایل بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان را دریافت کنید:
اگر به دنبال تجربه یک ارائه متفاوت و حرفهای هستید، بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان بهترین گزینه برای شماست. این فرصت را از دست ندهید و با چند کلیک ساده، فایل بررسی پیش تجربی سیاهه مشاوره ای لوئیس سؤالهای شماره 3 تا 45 در میان دانشجویان را دانلود کنید و ارائهای بینظیر داشته باشید.
شماره پشتیبانی برای ارسال اس ام اس : 09054791747