دانلود بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر همراه با هدیه ویژه پاورپوینت!
یک پیشنهاد بینظیر برای شما!
با دریافت فایل بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر، یک پاورپوینت حرفهای و جذاب را کاملاً رایگان از ما هدیه بگیرید.
چرا بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر بهترین انتخاب شماست؟
- به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر :
دانلود پایان نامه بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 155
بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر
فهرستچکید پژوهش: 7
فصل اول.. 10
مقدمه: 11
بیان مسئله: 14
اهمیت یا ضرورت پژوهش: 16
اهداف یا هدف پژوهش: 17
فرضیات/ سوالات پژوهش: 18
تعیین متغیرهای پژوهشی و تعریف آنها: 20
تعریف مفاهیم، تعریف عملیاتی واژه ها: 21
تعریف رشد اجتماعی: 23
1- 1- زمینه پژوهش;.. 24
تعریف جامعه آماری; 32
روش نمونه گیری آماری; 33
ابزار گردآوری اطلاعات; 34
فصل دوم. 35
ادبیات تحقیق.. 35
بازی ونقش تربیتی آن.. 36
عوامل موثر در بازی کودکان.. 39
تاثیر سن.. 39
الف – بازی های تمرینی; 40
ب – بازی های نمادی; 41
ج- بازی های با قاعده 41
تاثیر جنس;.. 42
تاثیر محیط: 44
تاثیر هوش;. 47
ارزش بازی کودکان.. 50
ارزش جسمانی بازی; 51
ارزش اجتماعی بازی; 52
ارزش اخلاقی بازی; 54
ارزش عقلانی بازی; 55
ارزش درمانی بازی; 57
انواع بازی کودکان.. 59
بازیهای تقلیدی; 60
بازی های نمایشی; 61
موضوعات عادی بازی های نمایشی و تخیلی کودکان خردسال عبارت اند از: 63
بازی های نمادین.. 63
بازی های تخیلی; 66
وسایل و لوازمی که به کودکان در بازی های تخیلی کمک می کند.. 69
وسایل لازم برای بازی های تخیلی; 69
بازی، حیات کودک;. 70
بازی و رشد.. 70
بازی وشناخت; 72
بازی و گویش;.. 73
بازی و نظم.. 75
فواید عاطفی; 75
فواید اجتماعی; 77
فواید فیزیکی; 78
رابطه بین بازی و بلوغ اجتماعی کودکان.. 79
نقش بازی و اسباب بازی در شخصیت کودکان.. 81
فواید بازی; 81
بازی برای شناخت کودک;. 82
انتخاب اسباب بازی; 82
رعایت تناسب سنی; 83
انواع بازی های دخترانه و پسرانه. 84
پسرها و بازی هایشان.. 85
بازی پسرها با دخترها 85
بازی های دخترانه. 87
بچه های بدون بازی; 87
بازی ونقش آن در رشد فکری کودک;. 87
ویگوتسکی بازی ها را به دو دسته تقسیم بندی می کند: 88
بیائیم ، بازی کودکان را بازی نگیریم.. 93
نقش بازی در رشد کودکان.. 93
اهمیت بازی در رشد عاطفی و اجتماعی نمودن کودکان.. 95
تاثیر بازی در رشد جسمانی کودک;. 97
بازی کودکان وسلامت روانی آنها 98
بازیهای کودکان پیش دبستانی; 104
بازیهای آزاد و بازیهای قاعده دار 105
نقش مربی در بازی; 106
نقش والدین.. 107
نقش بازی در تعلیم و تربیت کودکان بالای هفت سال.. 108
بازی در دوازده سالگی و بعد از آن.. 111
فصل سوم. 114
چگونگی انجام پژوهش: 116
تعریف جامعه آماری: 117
روش نمونه گیری آماری: 118
ابزار گردآوری اطلاعات: 119
شیوه تجزیه وتحلیل اطلاعات: 120
فصل چهارم. 121
تجزیه وتحلیل آماری; 122
تجزیه وتحلیل آماری: 123
فصل پنجم.. 135
نتیجه گیری: 137
در مورد عصبی بودن وآرام بودن.. 139
در مورد حس کمک به دیگران: 139
در مورد کوشا وجدی بودن و عدم آن: 139
در مورد مشاغل بالا و مشاغل پائین : 140
پیشنهادات: 140
محدودیت های پژوهش: 141
منابع.. 143
پیوست; 145
((پرسشنامه)) 146
منابع: 150
چکید پژوهش:
این پژوهش، تحقیقی تجربی ست که به منظور بررسی تاثیر بازی درمانی، بر تکامل اجتماعی کودکان 6-4 ساله شیرخوارگاه آمنه و 9-7 ساله دبستان فائض بودند که حداقل یکسال از مدت اقامت آنها در شیرخوارگاه گذشته و فاقد هر گونه مشکل وبیماری جسمی وذهنی(تالاسمی ، فلج اندامها، نقص عضو وعقب ماندگی ذهنی) بودند.
ابزار گردآوری اطلاعات، مقیاس بلوغ اجتماعی واینلند بوده است که شامل هشت زمینه مختلف سوالات مرتبط با تکامل اجتماعی کودکان می باشد وبر اساس آن، سن اجتماعی کودکان قابل سنجش واندازه گیری می گردد.
کوکانی که سن اجتماعی آنها – که بر اساس مقیاس بلوغ اجتماعی و اینلند و توسط مربیان مربوطه محاسبه گردید – حداقل به میزان 2/1 سال از سن تقویمی آنها کمتر بود، به عنوان کودکان دجار تاخیر در تکامل اجتماعی شناخته شدند که تعداد آنها کمتر بود، به عنوان کودکان دچار تاخیر در تکامل اجتماعی شناخته شدند که تعداد آنها 26 نفر بود(2 پسر و4 دختر) و این کودکان ، براساس روش نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از جدول اعداد تصادفی؛ دو گروه آزمون و شاهد تقسیم گردیدند.
کودکان گروه آزمون به مدت پنج هفته و هر هفته در سه جلسه دو ساعته در اتاق بازی بخش و با حضور و نظارت پژوهشگر، با انواع بازیهای خاص گروه سنی 6-4 سال مورد تحقیق قرار گرفتند که حضور پژوهشگر در جلسات، به منظور ساختار بخشیدن به بازیها و هدفدار نمودن آنها در جهت ارتقای سطح تکامل اجتماعی کودکان مذکور بوده است.
پس از پایان مدت زمان تعیین شده ، کودکان هر دو گروه آزمون و شاهد مجددا با استفاده از مقیاس بلوغ اجتماعی و اینلند مورد بررسی قرار گرفتند.نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات که توسط آزمون تی صورت گرفت، نشان داد که اختلاف میانگین سن اجتماعی کودکان گروه شاهد(94/3 با انحراف معیار45/0) با گروه آزمون(7/3 با انحراف معیار41/0) پیش از بازی درمانی معنی دار نبوده است(17/0= p) در صورتیکه این اختلاف میانگین در دو گروه شاهد(01/4 =qو 45/0=SD) و آزمون (58/4=Q و 4/0= SD) بعد از بازی درمانی معنی دار می باشد(003/0>P) یعنی بازی درمانی سبب افزایش سن اجتماعی کودکان گروه آزمون گردیده است.
به منظور بررسی تاثیر بازی درمانی بر سن اجتماعی بعد از بازی درمانی و با در نظر گرفتن متغیرهای دیگری چون جنس و طول دوره اقامت از آنالیزرگرسیون چند متغیره استفاده شد که به روش گام به گام متغیرهای نهایی در مدل مشخص گردیدند.بر این اساس مشخص گردید که جنس کودک و طول مدت اقامت در شیرخوارگاه، تاثیری در وضعیت تکامل اجتماعی کودک نداشته است.
< صفحه استاندارد:
فایل بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر شامل به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شدبررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر :
دانلود پایان نامه بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 155
بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر
فهرستچکید پژوهش: 7
فصل اول.. 10
مقدمه: 11
بیان مسئله: 14
اهمیت یا ضرورت پژوهش: 16
اهداف یا هدف پژوهش: 17
فرضیات/ سوالات پژوهش: 18
تعیین متغیرهای پژوهشی و تعریف آنها: 20
تعریف مفاهیم، تعریف عملیاتی واژه ها: 21
تعریف رشد اجتماعی: 23
1- 1- زمینه پژوهش;.. 24
تعریف جامعه آماری; 32
روش نمونه گیری آماری; 33
ابزار گردآوری اطلاعات; 34
فصل دوم. 35
ادبیات تحقیق.. 35
بازی ونقش تربیتی آن.. 36
عوامل موثر در بازی کودکان.. 39
تاثیر سن.. 39
الف – بازی های تمرینی; 40
ب – بازی های نمادی; 41
ج- بازی های با قاعده 41
تاثیر جنس;.. 42
تاثیر محیط: 44
تاثیر هوش;. 47
ارزش بازی کودکان.. 50
ارزش جسمانی بازی; 51
ارزش اجتماعی بازی; 52
ارزش اخلاقی بازی; 54
ارزش عقلانی بازی; 55
ارزش درمانی بازی; 57
انواع بازی کودکان.. 59
بازیهای تقلیدی; 60
بازی های نمایشی; 61
موضوعات عادی بازی های نمایشی و تخیلی کودکان خردسال عبارت اند از: 63
بازی های نمادین.. 63
بازی های تخیلی; 66
وسایل و لوازمی که به کودکان در بازی های تخیلی کمک می کند.. 69
وسایل لازم برای بازی های تخیلی; 69
بازی، حیات کودک;. 70
بازی و رشد.. 70
بازی وشناخت; 72
بازی و گویش;.. 73
بازی و نظم.. 75
فواید عاطفی; 75
فواید اجتماعی; 77
فواید فیزیکی; 78
رابطه بین بازی و بلوغ اجتماعی کودکان.. 79
نقش بازی و اسباب بازی در شخصیت کودکان.. 81
فواید بازی; 81
بازی برای شناخت کودک;. 82
انتخاب اسباب بازی; 82
رعایت تناسب سنی; 83
انواع بازی های دخترانه و پسرانه. 84
پسرها و بازی هایشان.. 85
بازی پسرها با دخترها 85
بازی های دخترانه. 87
بچه های بدون بازی; 87
بازی ونقش آن در رشد فکری کودک;. 87
ویگوتسکی بازی ها را به دو دسته تقسیم بندی می کند: 88
بیائیم ، بازی کودکان را بازی نگیریم.. 93
نقش بازی در رشد کودکان.. 93
اهمیت بازی در رشد عاطفی و اجتماعی نمودن کودکان.. 95
تاثیر بازی در رشد جسمانی کودک;. 97
بازی کودکان وسلامت روانی آنها 98
بازیهای کودکان پیش دبستانی; 104
بازیهای آزاد و بازیهای قاعده دار 105
نقش مربی در بازی; 106
نقش والدین.. 107
نقش بازی در تعلیم و تربیت کودکان بالای هفت سال.. 108
بازی در دوازده سالگی و بعد از آن.. 111
فصل سوم. 114
چگونگی انجام پژوهش: 116
تعریف جامعه آماری: 117
روش نمونه گیری آماری: 118
ابزار گردآوری اطلاعات: 119
شیوه تجزیه وتحلیل اطلاعات: 120
فصل چهارم. 121
تجزیه وتحلیل آماری; 122
تجزیه وتحلیل آماری: 123
فصل پنجم.. 135
نتیجه گیری: 137
در مورد عصبی بودن وآرام بودن.. 139
در مورد حس کمک به دیگران: 139
در مورد کوشا وجدی بودن و عدم آن: 139
در مورد مشاغل بالا و مشاغل پائین : 140
پیشنهادات: 140
محدودیت های پژوهش: 141
منابع.. 143
پیوست; 145
((پرسشنامه)) 146
منابع: 150
چکید پژوهش:
این پژوهش، تحقیقی تجربی ست که به منظور بررسی تاثیر بازی درمانی، بر تکامل اجتماعی کودکان 6-4 ساله شیرخوارگاه آمنه و 9-7 ساله دبستان فائض بودند که حداقل یکسال از مدت اقامت آنها در شیرخوارگاه گذشته و فاقد هر گونه مشکل وبیماری جسمی وذهنی(تالاسمی ، فلج اندامها، نقص عضو وعقب ماندگی ذهنی) بودند.
ابزار گردآوری اطلاعات، مقیاس بلوغ اجتماعی واینلند بوده است که شامل هشت زمینه مختلف سوالات مرتبط با تکامل اجتماعی کودکان می باشد وبر اساس آن، سن اجتماعی کودکان قابل سنجش واندازه گیری می گردد.
کوکانی که سن اجتماعی آنها – که بر اساس مقیاس بلوغ اجتماعی و اینلند و توسط مربیان مربوطه محاسبه گردید – حداقل به میزان 2/1 سال از سن تقویمی آنها کمتر بود، به عنوان کودکان دجار تاخیر در تکامل اجتماعی شناخته شدند که تعداد آنها کمتر بود، به عنوان کودکان دچار تاخیر در تکامل اجتماعی شناخته شدند که تعداد آنها 26 نفر بود(2 پسر و4 دختر) و این کودکان ، براساس روش نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از جدول اعداد تصادفی؛ دو گروه آزمون و شاهد تقسیم گردیدند.
کودکان گروه آزمون به مدت پنج هفته و هر هفته در سه جلسه دو ساعته در اتاق بازی بخش و با حضور و نظارت پژوهشگر، با انواع بازیهای خاص گروه سنی 6-4 سال مورد تحقیق قرار گرفتند که حضور پژوهشگر در جلسات، به منظور ساختار بخشیدن به بازیها و هدفدار نمودن آنها در جهت ارتقای سطح تکامل اجتماعی کودکان مذکور بوده است.
پس از پایان مدت زمان تعیین شده ، کودکان هر دو گروه آزمون و شاهد مجددا با استفاده از مقیاس بلوغ اجتماعی و اینلند مورد بررسی قرار گرفتند.نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات که توسط آزمون تی صورت گرفت، نشان داد که اختلاف میانگین سن اجتماعی کودکان گروه شاهد(94/3 با انحراف معیار45/0) با گروه آزمون(7/3 با انحراف معیار41/0) پیش از بازی درمانی معنی دار نبوده است(17/0= p) در صورتیکه این اختلاف میانگین در دو گروه شاهد(01/4 =qو 45/0=SD) و آزمون (58/4=Q و 4/0= SD) بعد از بازی درمانی معنی دار می باشد(003/0>P) یعنی بازی درمانی سبب افزایش سن اجتماعی کودکان گروه آزمون گردیده است.
به منظور بررسی تاثیر بازی درمانی بر سن اجتماعی بعد از بازی درمانی و با در نظر گرفتن متغیرهای دیگری چون جنس و طول دوره اقامت از آنالیزرگرسیون چند متغیره استفاده شد که به روش گام به گام متغیرهای نهایی در مدل مشخص گردیدند.بر این اساس مشخص گردید که جنس کودک و طول مدت اقامت در شیرخوارگاه، تاثیری در وضعیت تکامل اجتماعی کودک نداشته است.
< صفحه منظم و آماده استفاده است.
- مورد تأیید علمی: فایل بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر بر اساس استانداردهای دانشگاهی تدوین شده و برای پروژههای علمی مناسب است.
- طراحی بینقص: فایل بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر با ساختاری مرتب و منظم طراحی شده که کار با آن را آسان میکند.
- هدیه رایگان: همراه با بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر، یک پاورپوینت شکیل و حرفهای نیز به شما تقدیم میشود.
- آماده ارائه: بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر و پاورپوینت هدیه بهگونهای طراحی شدهاند که بدون نیاز به ویرایش، برای جلسات و ارائهها آماده باشند.
- مطالب بهروز و مفید: محتوای علمی بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر بهگونهای تدوین شده که فهم مطالب را برای شما آسانتر کند.
- قابلیت ویرایش آسان: فایل بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر بهراحتی قابل تغییر و سفارشیسازی است.
- تضمین کیفیت: کیفیت بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر و پاورپوینت هدیه تضمینشده است و پشتیبانی کامل ارائه میشود.
بخشی از متن بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر :
دانلود پایان نامه بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 155
بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر
فهرست
چکید پژوهش: 7
فصل اول.. 10
مقدمه: 11
بیان مسئله: 14
اهمیت یا ضرورت پژوهش: 16
اهداف یا هدف پژوهش: 17
فرضیات/ سوالات پژوهش: 18
تعیین متغیرهای پژوهشی و تعریف آنها: 20
تعریف مفاهیم، تعریف عملیاتی واژه ها: 21
تعریف رشد اجتماعی: 23
1- 1- زمینه پژوهش;.. 24
تعریف جامعه آماری; 32
روش نمونه گیری آماری; 33
ابزار گردآوری اطلاعات; 34
فصل دوم. 35
ادبیات تحقیق.. 35
بازی ونقش تربیتی آن.. 36
عوامل موثر در بازی کودکان.. 39
تاثیر سن.. 39
الف – بازی های تمرینی; 40
ب – بازی های نمادی; 41
ج- بازی های با قاعده 41
تاثیر جنس;.. 42
تاثیر محیط: 44
تاثیر هوش;. 47
ارزش بازی کودکان.. 50
ارزش جسمانی بازی; 51
ارزش اجتماعی بازی; 52
ارزش اخلاقی بازی; 54
ارزش عقلانی بازی; 55
ارزش درمانی بازی; 57
انواع بازی کودکان.. 59
بازیهای تقلیدی; 60
بازی های نمایشی; 61
موضوعات عادی بازی های نمایشی و تخیلی کودکان خردسال عبارت اند از: 63
بازی های نمادین.. 63
بازی های تخیلی; 66
وسایل و لوازمی که به کودکان در بازی های تخیلی کمک می کند.. 69
وسایل لازم برای بازی های تخیلی; 69
بازی، حیات کودک;. 70
بازی و رشد.. 70
بازی وشناخت; 72
بازی و گویش;.. 73
بازی و نظم.. 75
فواید عاطفی; 75
فواید اجتماعی; 77
فواید فیزیکی; 78
رابطه بین بازی و بلوغ اجتماعی کودکان.. 79
نقش بازی و اسباب بازی در شخصیت کودکان.. 81
فواید بازی; 81
بازی برای شناخت کودک;. 82
انتخاب اسباب بازی; 82
رعایت تناسب سنی; 83
انواع بازی های دخترانه و پسرانه. 84
پسرها و بازی هایشان.. 85
بازی پسرها با دخترها 85
بازی های دخترانه. 87
بچه های بدون بازی; 87
بازی ونقش آن در رشد فکری کودک;. 87
ویگوتسکی بازی ها را به دو دسته تقسیم بندی می کند: 88
بیائیم ، بازی کودکان را بازی نگیریم.. 93
نقش بازی در رشد کودکان.. 93
اهمیت بازی در رشد عاطفی و اجتماعی نمودن کودکان.. 95
تاثیر بازی در رشد جسمانی کودک;. 97
بازی کودکان وسلامت روانی آنها 98
بازیهای کودکان پیش دبستانی; 104
بازیهای آزاد و بازیهای قاعده دار 105
نقش مربی در بازی; 106
نقش والدین.. 107
نقش بازی در تعلیم و تربیت کودکان بالای هفت سال.. 108
بازی در دوازده سالگی و بعد از آن.. 111
فصل سوم. 114
چگونگی انجام پژوهش: 116
تعریف جامعه آماری: 117
روش نمونه گیری آماری: 118
ابزار گردآوری اطلاعات: 119
شیوه تجزیه وتحلیل اطلاعات: 120
فصل چهارم. 121
تجزیه وتحلیل آماری; 122
تجزیه وتحلیل آماری: 123
فصل پنجم.. 135
نتیجه گیری: 137
در مورد عصبی بودن وآرام بودن.. 139
در مورد حس کمک به دیگران: 139
در مورد کوشا وجدی بودن و عدم آن: 139
در مورد مشاغل بالا و مشاغل پائین : 140
پیشنهادات: 140
محدودیت های پژوهش: 141
منابع.. 143
پیوست; 145
((پرسشنامه)) 146
منابع: 150
چکید پژوهش:
این پژوهش، تحقیقی تجربی ست که به منظور بررسی تاثیر بازی درمانی، بر تکامل اجتماعی کودکان 6-4 ساله شیرخوارگاه آمنه و 9-7 ساله دبستان فائض بودند که حداقل یکسال از مدت اقامت آنها در شیرخوارگاه گذشته و فاقد هر گونه مشکل وبیماری جسمی وذهنی(تالاسمی ، فلج اندامها، نقص عضو وعقب ماندگی ذهنی) بودند.
ابزار گردآوری اطلاعات، مقیاس بلوغ اجتماعی واینلند بوده است که شامل هشت زمینه مختلف سوالات مرتبط با تکامل اجتماعی کودکان می باشد وبر اساس آن، سن اجتماعی کودکان قابل سنجش واندازه گیری می گردد.
کوکانی که سن اجتماعی آنها – که بر اساس مقیاس بلوغ اجتماعی و اینلند و توسط مربیان مربوطه محاسبه گردید – حداقل به میزان 2/1 سال از سن تقویمی آنها کمتر بود، به عنوان کودکان دجار تاخیر در تکامل اجتماعی شناخته شدند که تعداد آنها کمتر بود، به عنوان کودکان دچار تاخیر در تکامل اجتماعی شناخته شدند که تعداد آنها 26 نفر بود(2 پسر و4 دختر) و این کودکان ، براساس روش نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از جدول اعداد تصادفی؛ دو گروه آزمون و شاهد تقسیم گردیدند.
کودکان گروه آزمون به مدت پنج هفته و هر هفته در سه جلسه دو ساعته در اتاق بازی بخش و با حضور و نظارت پژوهشگر، با انواع بازیهای خاص گروه سنی 6-4 سال مورد تحقیق قرار گرفتند که حضور پژوهشگر در جلسات، به منظور ساختار بخشیدن به بازیها و هدفدار نمودن آنها در جهت ارتقای سطح تکامل اجتماعی کودکان مذکور بوده است.
پس از پایان مدت زمان تعیین شده ، کودکان هر دو گروه آزمون و شاهد مجددا با استفاده از مقیاس بلوغ اجتماعی و اینلند مورد بررسی قرار گرفتند.نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات که توسط آزمون تی صورت گرفت، نشان داد که اختلاف میانگین سن اجتماعی کودکان گروه شاهد(94/3 با انحراف معیار45/0) با گروه آزمون(7/3 با انحراف معیار41/0) پیش از بازی درمانی معنی دار نبوده است(17/0= p) در صورتیکه این اختلاف میانگین در دو گروه شاهد(01/4 =qو 45/0=SD) و آزمون (58/4=Q و 4/0= SD) بعد از بازی درمانی معنی دار می باشد(003/0>P) یعنی بازی درمانی سبب افزایش سن اجتماعی کودکان گروه آزمون گردیده است.
به منظور بررسی تاثیر بازی درمانی بر سن اجتماعی بعد از بازی درمانی و با در نظر گرفتن متغیرهای دیگری چون جنس و طول دوره اقامت از آنالیزرگرسیون چند متغیره استفاده شد که به روش گام به گام متغیرهای نهایی در مدل مشخص گردیدند.بر این اساس مشخص گردید که جنس کودک و طول مدت اقامت در شیرخوارگاه، تاثیری در وضعیت تکامل اجتماعی کودک نداشته است.
چرا فایل بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر بهترین انتخاب برای ارائههای شماست؟
در دنیای رقابتی امروز، یک ارائه حرفهای میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. **فایل بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر** ابزاری ایدهآل برای نمایش محتوای شما به روشی استاندارد، زیبا و جذاب است. با استفاده از بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر، میتوانید تأثیری عمیق بر مخاطبان خود بگذارید و پیام خود را به شکلی کاملاً حرفهای منتقل کنید.
ویژگیهای برتر فایل بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر:
- طراحی بینظیر: بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر با دقت و ظرافت طراحی شده تا تمامی نیازهای شما برای ارائههای تخصصی را برآورده کند.
- ساختار سازمانیافته: محتوای بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر به گونهای مرتب شده است که انتقال مفاهیم را ساده و موثر میسازد.
- جلوههای بصری خیرهکننده: استفاده از گرافیکهای مدرن و رنگبندی حرفهای، بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر را به انتخابی جذاب و متفاوت تبدیل کرده است.
- قابلیتهای متنوع: بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر برای جلسات کاری، پروژههای دانشگاهی و حتی آموزش به بهترین شکل قابل استفاده است.
- ویرایش آسان: بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر انعطافپذیری بالایی دارد و شما میتوانید به راحتی آن را بر اساس نیازهای خود شخصیسازی کنید.
چگونه با بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر بهترین ارائه را داشته باشید؟
فقط کافی است بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر را دانلود کنید و بلافاصله از طراحی آماده آن استفاده کنید. ساختار حرفهای و استاندارد این فایل به شما کمک میکند تا بدون صرف زمان اضافی، اسلایدهای جذابی برای ارائههای خود آماده کنید.
بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر برای تمامی کاربران:
فرقی نمیکند دانشجو هستید، معلم یا متخصص؛ بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر ابزار مناسبی برای ارائه محتوای شما به روشی حرفهای است. این فایل با صرفهجویی در وقت، کیفیت ارائه شما را بهبود میبخشد و تأثیرگذاری بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد میکند.
تضمین کیفیت و پشتیبانی:
بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر براساس بازخورد کاربران واقعی طراحی شده و تمامی نیازهای شما را در نظر گرفته است. تیم ما کیفیت این محصول را تضمین کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی کامل ارائه میدهد.
همین حالا فایل بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر را دریافت کنید:
اگر به دنبال تجربه یک ارائه متفاوت و حرفهای هستید، بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر بهترین گزینه برای شماست. این فرصت را از دست ندهید و با چند کلیک ساده، فایل بررسی نقش بازی در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان شهر ابهر را دانلود کنید و ارائهای بینظیر داشته باشید.
شماره پشتیبانی برای ارسال اس ام اس : 09054791747