دانلود پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج همراه با هدیه ویژه پاورپوینت!
یک پیشنهاد بینظیر برای شما!
با دریافت فایل پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج، یک پاورپوینت حرفهای و جذاب را کاملاً رایگان از ما هدیه بگیرید.
چرا پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج بهترین انتخاب شماست؟
- به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج :
دانلود پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 90
پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج
فهرست و پیشگفتار1-1 1- کلیات
1-2 تاریخچه سازمان
1-3 مقدمه
1-4 دامنه کاربرد
2- مرجع قانونی
3- واژگان و تعاریف
4- سیستم مدیریت کیفیت
4-1 الزامات عمومی
4-2 الزامات مستند سازی
4-2-1 کلیات
4-2-2 نظامنامه کیفیت
4-2-3 کنترل مستندات
4-2-3-1 مشخصات مهندسی
4-2-3-2 تغییرات مهندسی
4-2-4 کنترل سوابق کیفیت
4-2-4-1 دوره نگهداری سوابق
5- مسئولیت مدیریت
5-1 تعهد مدیریت
5-1-1 کارایی فرآیند
5-2 تمرکز بر مشتری(مشتریگرایی)
5-3 خط مشی کیفیت
5-4 طرح ریزی
5-4-1 اهداف کیفیتی
5-4-2 طرح ریزی سیستم مدیریت کیفیت
5-5 مسئولیت ، اختیار و ارتباطات
5-5-1 مسئولیت و اختیار
5-5-1-1 مسئولیت کیفیت
5-5-1-2 نمودار سازمانی
5-5-1-3 ماتریس ارتباطات
5-5-2 نماینده مدیریت
5-5-2-1نماینده مشتری
5-5-3 ارتباطات داخلی
5-6 بازنگری مدیریت
5-6-1 کلیات
5-6-1-1 عملکرد سیستم مدیریت کیفیت
5-6-2 ورودی های بازنگری
5-6-3خروجی ها ی بازنگری
6- مدیریت منابع
6-1 فراهم آوری و تامین منابع
6-2 منابع انسانی
6-2-1 کلیات
6-2-2 صلاحیت(شایستگی)آگاهی و آموزش
6-2-2-1 مهارت های طراحی محصول
6-2-2-2 آموزش
6-2-2-3 آموزش حین کار
6-2-2-4 انگیزش و ارتقا کارکنان
6-3 زیر ساخت
6-3-1 طرح ریزی کارخانه،تسهیلات و تجهیزات
6-3-2 طرحهای اقتصادی
6-4 محیط کار
6-4-1 ایمنی کارکنان به منظور دستیابی به کیفیت محصول
6-4-1-1 ایمنی کارکنان به منظور دستیابی به کیفیت محصول – تکمیلی
6-4-2 پاکیزگی محیط کار
7- تحقق محصول
7-1 طرح ریزی تحقق محصول
7-1-1- طرح ریزی تحقق محصول- تکمیلی
7-1-2 معیار پذیرش
7-1-3 رازداری
7-1-4 کنترل تغییرات
7-2 فرآیندهای مرتبط با مشتری
7-2-1 تعیین نیازمندیها و الزانات مرتبط با محصول
7-2-1-1 مشخصات ویژه تعیین شده توسط مشتری
7-2-2 بازنگری الزامات مرتبط با محصول
7-2-2-1 بازنگری الزامات مرتبط با محصول – تکمیلی
7-2-2-2 امکان سنجی ساخت در سازمان
7-2-3 ارتباط با مشتری
7-2-3-1 ارتباط با مشتری- تکمیلی
7-3 طراحی و توسعه
7-3-1 طرح ریزی طراحی و توسعه
7-3-1-1 دیدگاه چند تخصصی
7-3-2 ورودی های طراحی توسعه
7-3-1-1 دیدگاه چند تخصصی
7-3-2 ورودی های طراحی توسعه
7-3-2-1 ورودی طراحی محصول
7-3-2-2ورودی طراحی فرآیند ساخت
7-3-2-3مشخصات ویژه
7-3-3 خروجی های طراحی و توسعه
7-3-3-1 خروجی های طراحی و توسعه- تکمیلی
7-3-3-2 خروجی طراحی فرآیند ساخت
7-3-3-2 خروجی طراحی فرآیند ساخت
7-3-4بازنگری طراحی و توسعه
7-3-4-1پایش
7-3-5 تصدیق طراحی و توسعه
7-3-6 صحه گذاری طراحی و توسعه
7-3-6-1 صحه گذاری طراحی و توسعه- تکمیلی
7-3-6-2 برنامه ساخت نمونه اولیه
7-3-6-3 فرآیند تایید محصول
7-3-7 کنترل تغییرات طراحی و توسعه
7-4 خرید
7-4-1 فرآیند خرید
7-4-1-1 تطابق با قوانین
7-4-1-2 توسعه سیستم مدیریت کیفیت تامین کننده
7-4-1-3 منابع تایید شده توسط مشتری
7-4-2داده های خرید
7-4-3 تصدیق محصول خریداری شده
7-4-3-1 کیفیت محصول ورودی
7-4-3-2 پایش تامین کننده
7-4-3-2 پایش تامین کننده- تکمیلی
7-5 تولید و ارائه خدمات
7-5-1 کنترل تولید و ارائه خدمات
7-5-1-1 طرح کنترل
7-5-1-2 دستورالعمل های کاری
7-5-1-3 تصدیق راه اندازی اولیه کار
7-5-1-2 نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و پیشگویانه
7-5-1-5 مدیریت ابزار تولید
7-5-1-6 برنامه ریزی تولید
7-5-1-7 بازخور اطلاعاتی از خدمات
7-5-1-8خدمات توافق شده با مشتری
7-5-2 صحه گذاری فرآیندهای تولید و ارائه خدمات
7-5-3 شناسایی و رد یابی
7-5-4 اموال مشتری
7-5-4-1 ابزار تولید متعلق به مشتری
7-5-5 نگهداری محصول
7-5-5-1 انبارش موجودی
7-6 کنترل ابزار پایش و اندازه گیری
7-6-1تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری
7-6-2 سوابق تصدیق کالیبراسیون
7-6-3 الزامات آزمایشگاه
7-6-3-1آزمایشگاه داخلی
7-6-3-2 آزمایشگاه خارجی
8-اندازه گیری، تجزیه و تحلیل بهبود
8-1 کلیات
8-1-1 شناسایی ابزارهای آماری
8-1-2 آگاهی از مفاهیم اساسی آماری
8-2 پایش و اندازه گیری
8-2-1 رضایت مشتری
8-2-1 رضایت مشتری- تکمیلی
8-2-2 ممیزی داخلی
8-2-2-1 ممیزی سیستم مدیریت کیفیت
8-2-2-2ممیزی فرآیند ساخت
8-2-2-2-1 ممیزی فرآیند ساخت – تکمیلی
8-2-2-3 ممیزی محصول
8-2-2-4 برنامه های ممیزی داخلی
8-2-2-5 صلاحیت ممیزان داخلی
پایش و اندازه گیری فرآیندها
8-2-3-1 پایش و اندازه گیری فرآیندهای ساخت
8-2-4 پایش و اندازه گیری محصول
8-2-4-1 بازرسی جامع ابعادی و آزمون عملکرد
8-2-4-2 قطعات ظاهری
8-3 کنترل محصول نامنطبق
8-3-1 کنترل محصول نامنطبق- تکمیلی
8-3-1-1 کنترل کمی . کیفی محصول نامنطبق
8-3-2 کنترل محصول بازکاری شده
8-3-3 اطلاعات مشتری
اجازه ارفاقی مشتری
8-3-5 آگاهی از مشکلات در عرصه مصرف
8-4 تجزیه و تحلیل داده ها
1-4-8تجزیه و تحلیل و استفاده از داده ها
8-5 بهبود
8-5-1 بهبود مستمر
8-5-1-1 بهبود مستمر در سازمان
8-5-1-2 بهبود فرآیندهای ساخت
8-5-1-3 طرح بهبود مستمر
8-5-2 اقدام اصلاحی
8-5-2-1 حل مسئله
8-5-2-2 خطا ناپذیر سازی
8-5-2-3 اثر اقدام اصلاحی
8-5-2-4 تجزیه و تحلیل/آزمون محصول مرجوعی
8-5-3 اقدام پیشگیرانه
8-5-3-1 اقدام پیشگیرانه- تکمیلیکلیات :
1-1- تاریخچه سازمان:1-2-مقدمه :
این نظامنامه کیفیت به منظور مشخص ساختن سیستم مدیریت کیفیت شرکت شده و در قالب آن چگونگی برآورده شدن نیازمندیهای استاندارد بین المللی ISO9001: 00 در ارتباط با تولید انواع محصولات و مجموعه های خودرو تشریح گردیده است. در این سیستم، به همه اجزای سیستم با نگرشی فرآیندگرا توجه شده است و لذا در این نظامنامه، کلیه فرآیندها و فعالیتهایی که به نحوی بر روی سیستم مدیریت کیفیت موثر میباشند معرفی گردیده اند. بدیهی است که بدلیل ویژگیهای خاص و ماهیت این مدرک (نظامنامه) ، تنها به معرفی اجمالی فرآیندها و بررسی و ارتباط و تعامل میان آنها پرداخته شده و توضیحات کاملتر در برگه های تفضیلی هر فرآیند، روشهای اجرایی مربوطه و همچنین سایر مدارکی که در داخل متن نظامنامه، به آنها اشاره شده ارائه گردیده است.
لازم به ذکر است که دلایل توجیهی برای صرفنظر کردن از برخی نیازمندی های استاندارد مرجع نیز در این نظامنامه آمده است.دامنه کاربرد:
این نظامنامه در برگیرنده استاندارد ISO9001:2000در شرکت میباشد. ما می خواهیم با استفاده از پیاده سازی این سیستم، الزامات مشتری را در خدمات تولیدی خود فراهم آوریم و در نهایت رضایت مشتری را از طریق بهبود مستمر کیفیت افزایش دهیم. دامنه شمول این نظامنامه، انواع محصولات و مجموعه های خودرو در شرکت می باشد. این سیستم بر پایه الزامات استاندارد بین المللی ISO9001:2000 نهادینه شده و الزامات خاص صنایع خودروسازی ISO/TS 16949:2002 و الزامات مشتری نیز به این الزامات اضافه شده است. و در سطح سازمان پیاده سازی می گردد.< صفحه استاندارد:
فایل پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج شامل به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شدپروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج :
دانلود پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 90
پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج
فهرست و پیشگفتار1-1 1- کلیات
1-2 تاریخچه سازمان
1-3 مقدمه
1-4 دامنه کاربرد
2- مرجع قانونی
3- واژگان و تعاریف
4- سیستم مدیریت کیفیت
4-1 الزامات عمومی
4-2 الزامات مستند سازی
4-2-1 کلیات
4-2-2 نظامنامه کیفیت
4-2-3 کنترل مستندات
4-2-3-1 مشخصات مهندسی
4-2-3-2 تغییرات مهندسی
4-2-4 کنترل سوابق کیفیت
4-2-4-1 دوره نگهداری سوابق
5- مسئولیت مدیریت
5-1 تعهد مدیریت
5-1-1 کارایی فرآیند
5-2 تمرکز بر مشتری(مشتریگرایی)
5-3 خط مشی کیفیت
5-4 طرح ریزی
5-4-1 اهداف کیفیتی
5-4-2 طرح ریزی سیستم مدیریت کیفیت
5-5 مسئولیت ، اختیار و ارتباطات
5-5-1 مسئولیت و اختیار
5-5-1-1 مسئولیت کیفیت
5-5-1-2 نمودار سازمانی
5-5-1-3 ماتریس ارتباطات
5-5-2 نماینده مدیریت
5-5-2-1نماینده مشتری
5-5-3 ارتباطات داخلی
5-6 بازنگری مدیریت
5-6-1 کلیات
5-6-1-1 عملکرد سیستم مدیریت کیفیت
5-6-2 ورودی های بازنگری
5-6-3خروجی ها ی بازنگری
6- مدیریت منابع
6-1 فراهم آوری و تامین منابع
6-2 منابع انسانی
6-2-1 کلیات
6-2-2 صلاحیت(شایستگی)آگاهی و آموزش
6-2-2-1 مهارت های طراحی محصول
6-2-2-2 آموزش
6-2-2-3 آموزش حین کار
6-2-2-4 انگیزش و ارتقا کارکنان
6-3 زیر ساخت
6-3-1 طرح ریزی کارخانه،تسهیلات و تجهیزات
6-3-2 طرحهای اقتصادی
6-4 محیط کار
6-4-1 ایمنی کارکنان به منظور دستیابی به کیفیت محصول
6-4-1-1 ایمنی کارکنان به منظور دستیابی به کیفیت محصول – تکمیلی
6-4-2 پاکیزگی محیط کار
7- تحقق محصول
7-1 طرح ریزی تحقق محصول
7-1-1- طرح ریزی تحقق محصول- تکمیلی
7-1-2 معیار پذیرش
7-1-3 رازداری
7-1-4 کنترل تغییرات
7-2 فرآیندهای مرتبط با مشتری
7-2-1 تعیین نیازمندیها و الزانات مرتبط با محصول
7-2-1-1 مشخصات ویژه تعیین شده توسط مشتری
7-2-2 بازنگری الزامات مرتبط با محصول
7-2-2-1 بازنگری الزامات مرتبط با محصول – تکمیلی
7-2-2-2 امکان سنجی ساخت در سازمان
7-2-3 ارتباط با مشتری
7-2-3-1 ارتباط با مشتری- تکمیلی
7-3 طراحی و توسعه
7-3-1 طرح ریزی طراحی و توسعه
7-3-1-1 دیدگاه چند تخصصی
7-3-2 ورودی های طراحی توسعه
7-3-1-1 دیدگاه چند تخصصی
7-3-2 ورودی های طراحی توسعه
7-3-2-1 ورودی طراحی محصول
7-3-2-2ورودی طراحی فرآیند ساخت
7-3-2-3مشخصات ویژه
7-3-3 خروجی های طراحی و توسعه
7-3-3-1 خروجی های طراحی و توسعه- تکمیلی
7-3-3-2 خروجی طراحی فرآیند ساخت
7-3-3-2 خروجی طراحی فرآیند ساخت
7-3-4بازنگری طراحی و توسعه
7-3-4-1پایش
7-3-5 تصدیق طراحی و توسعه
7-3-6 صحه گذاری طراحی و توسعه
7-3-6-1 صحه گذاری طراحی و توسعه- تکمیلی
7-3-6-2 برنامه ساخت نمونه اولیه
7-3-6-3 فرآیند تایید محصول
7-3-7 کنترل تغییرات طراحی و توسعه
7-4 خرید
7-4-1 فرآیند خرید
7-4-1-1 تطابق با قوانین
7-4-1-2 توسعه سیستم مدیریت کیفیت تامین کننده
7-4-1-3 منابع تایید شده توسط مشتری
7-4-2داده های خرید
7-4-3 تصدیق محصول خریداری شده
7-4-3-1 کیفیت محصول ورودی
7-4-3-2 پایش تامین کننده
7-4-3-2 پایش تامین کننده- تکمیلی
7-5 تولید و ارائه خدمات
7-5-1 کنترل تولید و ارائه خدمات
7-5-1-1 طرح کنترل
7-5-1-2 دستورالعمل های کاری
7-5-1-3 تصدیق راه اندازی اولیه کار
7-5-1-2 نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و پیشگویانه
7-5-1-5 مدیریت ابزار تولید
7-5-1-6 برنامه ریزی تولید
7-5-1-7 بازخور اطلاعاتی از خدمات
7-5-1-8خدمات توافق شده با مشتری
7-5-2 صحه گذاری فرآیندهای تولید و ارائه خدمات
7-5-3 شناسایی و رد یابی
7-5-4 اموال مشتری
7-5-4-1 ابزار تولید متعلق به مشتری
7-5-5 نگهداری محصول
7-5-5-1 انبارش موجودی
7-6 کنترل ابزار پایش و اندازه گیری
7-6-1تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری
7-6-2 سوابق تصدیق کالیبراسیون
7-6-3 الزامات آزمایشگاه
7-6-3-1آزمایشگاه داخلی
7-6-3-2 آزمایشگاه خارجی
8-اندازه گیری، تجزیه و تحلیل بهبود
8-1 کلیات
8-1-1 شناسایی ابزارهای آماری
8-1-2 آگاهی از مفاهیم اساسی آماری
8-2 پایش و اندازه گیری
8-2-1 رضایت مشتری
8-2-1 رضایت مشتری- تکمیلی
8-2-2 ممیزی داخلی
8-2-2-1 ممیزی سیستم مدیریت کیفیت
8-2-2-2ممیزی فرآیند ساخت
8-2-2-2-1 ممیزی فرآیند ساخت – تکمیلی
8-2-2-3 ممیزی محصول
8-2-2-4 برنامه های ممیزی داخلی
8-2-2-5 صلاحیت ممیزان داخلی
پایش و اندازه گیری فرآیندها
8-2-3-1 پایش و اندازه گیری فرآیندهای ساخت
8-2-4 پایش و اندازه گیری محصول
8-2-4-1 بازرسی جامع ابعادی و آزمون عملکرد
8-2-4-2 قطعات ظاهری
8-3 کنترل محصول نامنطبق
8-3-1 کنترل محصول نامنطبق- تکمیلی
8-3-1-1 کنترل کمی . کیفی محصول نامنطبق
8-3-2 کنترل محصول بازکاری شده
8-3-3 اطلاعات مشتری
اجازه ارفاقی مشتری
8-3-5 آگاهی از مشکلات در عرصه مصرف
8-4 تجزیه و تحلیل داده ها
1-4-8تجزیه و تحلیل و استفاده از داده ها
8-5 بهبود
8-5-1 بهبود مستمر
8-5-1-1 بهبود مستمر در سازمان
8-5-1-2 بهبود فرآیندهای ساخت
8-5-1-3 طرح بهبود مستمر
8-5-2 اقدام اصلاحی
8-5-2-1 حل مسئله
8-5-2-2 خطا ناپذیر سازی
8-5-2-3 اثر اقدام اصلاحی
8-5-2-4 تجزیه و تحلیل/آزمون محصول مرجوعی
8-5-3 اقدام پیشگیرانه
8-5-3-1 اقدام پیشگیرانه- تکمیلیکلیات :
1-1- تاریخچه سازمان:1-2-مقدمه :
این نظامنامه کیفیت به منظور مشخص ساختن سیستم مدیریت کیفیت شرکت شده و در قالب آن چگونگی برآورده شدن نیازمندیهای استاندارد بین المللی ISO9001: 00 در ارتباط با تولید انواع محصولات و مجموعه های خودرو تشریح گردیده است. در این سیستم، به همه اجزای سیستم با نگرشی فرآیندگرا توجه شده است و لذا در این نظامنامه، کلیه فرآیندها و فعالیتهایی که به نحوی بر روی سیستم مدیریت کیفیت موثر میباشند معرفی گردیده اند. بدیهی است که بدلیل ویژگیهای خاص و ماهیت این مدرک (نظامنامه) ، تنها به معرفی اجمالی فرآیندها و بررسی و ارتباط و تعامل میان آنها پرداخته شده و توضیحات کاملتر در برگه های تفضیلی هر فرآیند، روشهای اجرایی مربوطه و همچنین سایر مدارکی که در داخل متن نظامنامه، به آنها اشاره شده ارائه گردیده است.
لازم به ذکر است که دلایل توجیهی برای صرفنظر کردن از برخی نیازمندی های استاندارد مرجع نیز در این نظامنامه آمده است.دامنه کاربرد:
این نظامنامه در برگیرنده استاندارد ISO9001:2000در شرکت میباشد. ما می خواهیم با استفاده از پیاده سازی این سیستم، الزامات مشتری را در خدمات تولیدی خود فراهم آوریم و در نهایت رضایت مشتری را از طریق بهبود مستمر کیفیت افزایش دهیم. دامنه شمول این نظامنامه، انواع محصولات و مجموعه های خودرو در شرکت می باشد. این سیستم بر پایه الزامات استاندارد بین المللی ISO9001:2000 نهادینه شده و الزامات خاص صنایع خودروسازی ISO/TS 16949:2002 و الزامات مشتری نیز به این الزامات اضافه شده است. و در سطح سازمان پیاده سازی می گردد.< صفحه منظم و آماده استفاده است.
- مورد تأیید علمی: فایل پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج بر اساس استانداردهای دانشگاهی تدوین شده و برای پروژههای علمی مناسب است.
- طراحی بینقص: فایل پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج با ساختاری مرتب و منظم طراحی شده که کار با آن را آسان میکند.
- هدیه رایگان: همراه با پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج، یک پاورپوینت شکیل و حرفهای نیز به شما تقدیم میشود.
- آماده ارائه: پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج و پاورپوینت هدیه بهگونهای طراحی شدهاند که بدون نیاز به ویرایش، برای جلسات و ارائهها آماده باشند.
- مطالب بهروز و مفید: محتوای علمی پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج بهگونهای تدوین شده که فهم مطالب را برای شما آسانتر کند.
- قابلیت ویرایش آسان: فایل پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج بهراحتی قابل تغییر و سفارشیسازی است.
- تضمین کیفیت: کیفیت پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج و پاورپوینت هدیه تضمینشده است و پشتیبانی کامل ارائه میشود.
بخشی از متن پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج :
دانلود پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 90
پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج
فهرست و پیشگفتار
1-1 1- کلیات
1-2 تاریخچه سازمان
1-3 مقدمه
1-4 دامنه کاربرد
2- مرجع قانونی
3- واژگان و تعاریف
4- سیستم مدیریت کیفیت
4-1 الزامات عمومی
4-2 الزامات مستند سازی
4-2-1 کلیات
4-2-2 نظامنامه کیفیت
4-2-3 کنترل مستندات
4-2-3-1 مشخصات مهندسی
4-2-3-2 تغییرات مهندسی
4-2-4 کنترل سوابق کیفیت
4-2-4-1 دوره نگهداری سوابق
5- مسئولیت مدیریت
5-1 تعهد مدیریت
5-1-1 کارایی فرآیند
5-2 تمرکز بر مشتری(مشتریگرایی)
5-3 خط مشی کیفیت
5-4 طرح ریزی
5-4-1 اهداف کیفیتی
5-4-2 طرح ریزی سیستم مدیریت کیفیت
5-5 مسئولیت ، اختیار و ارتباطات
5-5-1 مسئولیت و اختیار
5-5-1-1 مسئولیت کیفیت
5-5-1-2 نمودار سازمانی
5-5-1-3 ماتریس ارتباطات
5-5-2 نماینده مدیریت
5-5-2-1نماینده مشتری
5-5-3 ارتباطات داخلی
5-6 بازنگری مدیریت
5-6-1 کلیات
5-6-1-1 عملکرد سیستم مدیریت کیفیت
5-6-2 ورودی های بازنگری
5-6-3خروجی ها ی بازنگری
6- مدیریت منابع
6-1 فراهم آوری و تامین منابع
6-2 منابع انسانی
6-2-1 کلیات
6-2-2 صلاحیت(شایستگی)آگاهی و آموزش
6-2-2-1 مهارت های طراحی محصول
6-2-2-2 آموزش
6-2-2-3 آموزش حین کار
6-2-2-4 انگیزش و ارتقا کارکنان
6-3 زیر ساخت
6-3-1 طرح ریزی کارخانه،تسهیلات و تجهیزات
6-3-2 طرحهای اقتصادی
6-4 محیط کار
6-4-1 ایمنی کارکنان به منظور دستیابی به کیفیت محصول
6-4-1-1 ایمنی کارکنان به منظور دستیابی به کیفیت محصول – تکمیلی
6-4-2 پاکیزگی محیط کار
7- تحقق محصول
7-1 طرح ریزی تحقق محصول
7-1-1- طرح ریزی تحقق محصول- تکمیلی
7-1-2 معیار پذیرش
7-1-3 رازداری
7-1-4 کنترل تغییرات
7-2 فرآیندهای مرتبط با مشتری
7-2-1 تعیین نیازمندیها و الزانات مرتبط با محصول
7-2-1-1 مشخصات ویژه تعیین شده توسط مشتری
7-2-2 بازنگری الزامات مرتبط با محصول
7-2-2-1 بازنگری الزامات مرتبط با محصول – تکمیلی
7-2-2-2 امکان سنجی ساخت در سازمان
7-2-3 ارتباط با مشتری
7-2-3-1 ارتباط با مشتری- تکمیلی
7-3 طراحی و توسعه
7-3-1 طرح ریزی طراحی و توسعه
7-3-1-1 دیدگاه چند تخصصی
7-3-2 ورودی های طراحی توسعه
7-3-1-1 دیدگاه چند تخصصی
7-3-2 ورودی های طراحی توسعه
7-3-2-1 ورودی طراحی محصول
7-3-2-2ورودی طراحی فرآیند ساخت
7-3-2-3مشخصات ویژه
7-3-3 خروجی های طراحی و توسعه
7-3-3-1 خروجی های طراحی و توسعه- تکمیلی
7-3-3-2 خروجی طراحی فرآیند ساخت
7-3-3-2 خروجی طراحی فرآیند ساخت
7-3-4بازنگری طراحی و توسعه
7-3-4-1پایش
7-3-5 تصدیق طراحی و توسعه
7-3-6 صحه گذاری طراحی و توسعه
7-3-6-1 صحه گذاری طراحی و توسعه- تکمیلی
7-3-6-2 برنامه ساخت نمونه اولیه
7-3-6-3 فرآیند تایید محصول
7-3-7 کنترل تغییرات طراحی و توسعه
7-4 خرید
7-4-1 فرآیند خرید
7-4-1-1 تطابق با قوانین
7-4-1-2 توسعه سیستم مدیریت کیفیت تامین کننده
7-4-1-3 منابع تایید شده توسط مشتری
7-4-2داده های خرید
7-4-3 تصدیق محصول خریداری شده
7-4-3-1 کیفیت محصول ورودی
7-4-3-2 پایش تامین کننده
7-4-3-2 پایش تامین کننده- تکمیلی
7-5 تولید و ارائه خدمات
7-5-1 کنترل تولید و ارائه خدمات
7-5-1-1 طرح کنترل
7-5-1-2 دستورالعمل های کاری
7-5-1-3 تصدیق راه اندازی اولیه کار
7-5-1-2 نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و پیشگویانه
7-5-1-5 مدیریت ابزار تولید
7-5-1-6 برنامه ریزی تولید
7-5-1-7 بازخور اطلاعاتی از خدمات
7-5-1-8خدمات توافق شده با مشتری
7-5-2 صحه گذاری فرآیندهای تولید و ارائه خدمات
7-5-3 شناسایی و رد یابی
7-5-4 اموال مشتری
7-5-4-1 ابزار تولید متعلق به مشتری
7-5-5 نگهداری محصول
7-5-5-1 انبارش موجودی
7-6 کنترل ابزار پایش و اندازه گیری
7-6-1تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری
7-6-2 سوابق تصدیق کالیبراسیون
7-6-3 الزامات آزمایشگاه
7-6-3-1آزمایشگاه داخلی
7-6-3-2 آزمایشگاه خارجی
8-اندازه گیری، تجزیه و تحلیل بهبود
8-1 کلیات
8-1-1 شناسایی ابزارهای آماری
8-1-2 آگاهی از مفاهیم اساسی آماری
8-2 پایش و اندازه گیری
8-2-1 رضایت مشتری
8-2-1 رضایت مشتری- تکمیلی
8-2-2 ممیزی داخلی
8-2-2-1 ممیزی سیستم مدیریت کیفیت
8-2-2-2ممیزی فرآیند ساخت
8-2-2-2-1 ممیزی فرآیند ساخت – تکمیلی
8-2-2-3 ممیزی محصول
8-2-2-4 برنامه های ممیزی داخلی
8-2-2-5 صلاحیت ممیزان داخلی
پایش و اندازه گیری فرآیندها
8-2-3-1 پایش و اندازه گیری فرآیندهای ساخت
8-2-4 پایش و اندازه گیری محصول
8-2-4-1 بازرسی جامع ابعادی و آزمون عملکرد
8-2-4-2 قطعات ظاهری
8-3 کنترل محصول نامنطبق
8-3-1 کنترل محصول نامنطبق- تکمیلی
8-3-1-1 کنترل کمی . کیفی محصول نامنطبق
8-3-2 کنترل محصول بازکاری شده
8-3-3 اطلاعات مشتری
اجازه ارفاقی مشتری
8-3-5 آگاهی از مشکلات در عرصه مصرف
8-4 تجزیه و تحلیل داده ها
1-4-8تجزیه و تحلیل و استفاده از داده ها
8-5 بهبود
8-5-1 بهبود مستمر
8-5-1-1 بهبود مستمر در سازمان
8-5-1-2 بهبود فرآیندهای ساخت
8-5-1-3 طرح بهبود مستمر
8-5-2 اقدام اصلاحی
8-5-2-1 حل مسئله
8-5-2-2 خطا ناپذیر سازی
8-5-2-3 اثر اقدام اصلاحی
8-5-2-4 تجزیه و تحلیل/آزمون محصول مرجوعی
8-5-3 اقدام پیشگیرانه
8-5-3-1 اقدام پیشگیرانه- تکمیلی
کلیات :
1-1- تاریخچه سازمان:
1-2-مقدمه :
این نظامنامه کیفیت به منظور مشخص ساختن سیستم مدیریت کیفیت شرکت شده و در قالب آن چگونگی برآورده شدن نیازمندیهای استاندارد بین المللی ISO9001: 00 در ارتباط با تولید انواع محصولات و مجموعه های خودرو تشریح گردیده است. در این سیستم، به همه اجزای سیستم با نگرشی فرآیندگرا توجه شده است و لذا در این نظامنامه، کلیه فرآیندها و فعالیتهایی که به نحوی بر روی سیستم مدیریت کیفیت موثر میباشند معرفی گردیده اند. بدیهی است که بدلیل ویژگیهای خاص و ماهیت این مدرک (نظامنامه) ، تنها به معرفی اجمالی فرآیندها و بررسی و ارتباط و تعامل میان آنها پرداخته شده و توضیحات کاملتر در برگه های تفضیلی هر فرآیند، روشهای اجرایی مربوطه و همچنین سایر مدارکی که در داخل متن نظامنامه، به آنها اشاره شده ارائه گردیده است.
لازم به ذکر است که دلایل توجیهی برای صرفنظر کردن از برخی نیازمندی های استاندارد مرجع نیز در این نظامنامه آمده است.
دامنه کاربرد:
این نظامنامه در برگیرنده استاندارد ISO9001:2000در شرکت میباشد. ما می خواهیم با استفاده از پیاده سازی این سیستم، الزامات مشتری را در خدمات تولیدی خود فراهم آوریم و در نهایت رضایت مشتری را از طریق بهبود مستمر کیفیت افزایش دهیم. دامنه شمول این نظامنامه، انواع محصولات و مجموعه های خودرو در شرکت می باشد. این سیستم بر پایه الزامات استاندارد بین المللی ISO9001:2000 نهادینه شده و الزامات خاص صنایع خودروسازی ISO/TS 16949:2002 و الزامات مشتری نیز به این الزامات اضافه شده است. و در سطح سازمان پیاده سازی می گردد.
چرا فایل پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج بهترین انتخاب برای ارائههای شماست؟
در دنیای رقابتی امروز، یک ارائه حرفهای میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. **فایل پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج** ابزاری ایدهآل برای نمایش محتوای شما به روشی استاندارد، زیبا و جذاب است. با استفاده از پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج، میتوانید تأثیری عمیق بر مخاطبان خود بگذارید و پیام خود را به شکلی کاملاً حرفهای منتقل کنید.
ویژگیهای برتر فایل پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج:
- طراحی بینظیر: پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج با دقت و ظرافت طراحی شده تا تمامی نیازهای شما برای ارائههای تخصصی را برآورده کند.
- ساختار سازمانیافته: محتوای پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج به گونهای مرتب شده است که انتقال مفاهیم را ساده و موثر میسازد.
- جلوههای بصری خیرهکننده: استفاده از گرافیکهای مدرن و رنگبندی حرفهای، پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج را به انتخابی جذاب و متفاوت تبدیل کرده است.
- قابلیتهای متنوع: پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج برای جلسات کاری، پروژههای دانشگاهی و حتی آموزش به بهترین شکل قابل استفاده است.
- ویرایش آسان: پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج انعطافپذیری بالایی دارد و شما میتوانید به راحتی آن را بر اساس نیازهای خود شخصیسازی کنید.
چگونه با پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج بهترین ارائه را داشته باشید؟
فقط کافی است پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج را دانلود کنید و بلافاصله از طراحی آماده آن استفاده کنید. ساختار حرفهای و استاندارد این فایل به شما کمک میکند تا بدون صرف زمان اضافی، اسلایدهای جذابی برای ارائههای خود آماده کنید.
پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج برای تمامی کاربران:
فرقی نمیکند دانشجو هستید، معلم یا متخصص؛ پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج ابزار مناسبی برای ارائه محتوای شما به روشی حرفهای است. این فایل با صرفهجویی در وقت، کیفیت ارائه شما را بهبود میبخشد و تأثیرگذاری بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد میکند.
تضمین کیفیت و پشتیبانی:
پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج براساس بازخورد کاربران واقعی طراحی شده و تمامی نیازهای شما را در نظر گرفته است. تیم ما کیفیت این محصول را تضمین کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی کامل ارائه میدهد.
همین حالا فایل پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج را دریافت کنید:
اگر به دنبال تجربه یک ارائه متفاوت و حرفهای هستید، پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج بهترین گزینه برای شماست. این فرصت را از دست ندهید و با چند کلیک ساده، فایل پروژه کارآموزی شرکت صنایع پلی اتیلن آب اج را دانلود کنید و ارائهای بینظیر داشته باشید.
شماره پشتیبانی برای ارسال اس ام اس : 09054791747