دانلود تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش همراه با هدیه ویژه پاورپوینت!
یک پیشنهاد بینظیر برای شما!
با دریافت فایل تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش، یک پاورپوینت حرفهای و جذاب را کاملاً رایگان از ما هدیه بگیرید.
چرا تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش بهترین انتخاب شماست؟
- به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش :
دانلود تحقیق علمی با عنوان بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش که شامل 7 صفحه استاندارد:
فایل تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش شامل به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شدتحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش :
دانلود تحقیق علمی با عنوان بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش که شامل 7 صفحه منظم و آماده استفاده است.
- مورد تأیید علمی: فایل تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش بر اساس استانداردهای دانشگاهی تدوین شده و برای پروژههای علمی مناسب است.
- طراحی بینقص: فایل تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش با ساختاری مرتب و منظم طراحی شده که کار با آن را آسان میکند.
- هدیه رایگان: همراه با تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش، یک پاورپوینت شکیل و حرفهای نیز به شما تقدیم میشود.
- آماده ارائه: تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش و پاورپوینت هدیه بهگونهای طراحی شدهاند که بدون نیاز به ویرایش، برای جلسات و ارائهها آماده باشند.
- مطالب بهروز و مفید: محتوای علمی تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش بهگونهای تدوین شده که فهم مطالب را برای شما آسانتر کند.
- قابلیت ویرایش آسان: فایل تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش بهراحتی قابل تغییر و سفارشیسازی است.
- تضمین کیفیت: کیفیت تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش و پاورپوینت هدیه تضمینشده است و پشتیبانی کامل ارائه میشود.
بخشی از متن تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش :
دانلود تحقیق علمی با عنوان بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش که شامل 7 صفحه و بشرح زیر میباشد:
نوع فایل : Word
اجلاس امسال روسای آموزش و پرورش و دیدار روسای سازمانهای آموزش وپرورش استانهای سراسر کشور با مقام معظم رهبری،دستاوردهای ارزشمندی به همراه داشت
از مهمترین این دستاوردها،ماموریت وزارت آموزش وپرورش برای تدوین فلسفه آموزش و پرورش است. تجربه چند دهه اخیر نظام آموزش و پرورش نشان از خلاء فلسفه آموزش و پرورش كشور را بیش از پیش محسوس كرده و اكنون انتظار می رود در پرتو تحولات جدید این آرزوی دیرین جامعه عمل بپوشد.
نظام آموزش وپرورش گروه های دانش آموزی را در مدارس و کلاس های درس گردهم می آورد تا امیدها و انتظارات جامعه و افرادرا برآورده سازند.انتظار از حضور دانش آموزان در كلاس و مدرسه آن است تا آنها باسواد شوند،قابلیت ها و توانمندی های موردنیاز جامعه را فراگیرند و ضمن درک وشناخت خود ودیگران ودرفکر رشد وکمال خود و توسعه و سازندگی جامعه باشند ودر راه خدا وبرای خدا و رضای او مسئولانه قدم بردارند.
برای سامان بخشیدن نظام آموزش وپرورش ،مجموعه هدف هایی را معین می شودکه نشانه جهت یابی واتخاذ موضع نظری از جانب یک جامعه در موردمسایل اساسی معنوی ومادی ،فرهنگی وتربیتی واجتماعی واقتصادی است.این جریان همانا توجه به فلسفه آموزش وپرورشمی باشدکه مسیر عمل تربیت مدارس را نشان می دهد.براین اساس فلسفه آموزش وپرورش راهگشای خردمندانه، در عمل تربیتی است.
در این مسیر چند پرسش اساسی و راهبردی مطرح است .شاید پاسخ به آنها کار ساده ای نباشد،ولی در هر حال پاسخ های ارائه شده نوعی ارزیابی آموزشی است و جهت حرکات و فعالیت های نظام آموزشی را تعیین می کند.این پرسش ها عبارتند از:
1-ماجوانان را برای کار آماده می کنیم یا زندگی (فردی یا اجتماعی)؟
2-ما جوانان را برای حال تربیت می کنیم یا آینده؟
3-ما جوانان را برای فرهنگ سنتی (عادتی) یا فرهنگ پویا و در حال تحول می کنیم؟
یكی از مهمترین آرمانهای جامعه تربیت فرهنگی و اجتماعی وپرورش اخلاقی دانش آموزان است. دراین رابطه سؤال اساسی این است كه مدارس ما برای تربیت فرهنگی ،اجتماعی،آموزش و یادگیری ارزش ها ،ودر نهایت برای تحقق هدف های مصوب مجلس چگونه عمل میكنند؟
باور عمومی این است كه آموزش و پرورش باید بهبود یابد. اما اگر مشخص نباشد كه در كدام مسیر بایدحركت كنیم و برای این كار هدفهای روشن و مشخصی نداشته باشیم، پیشرفتی بهدستنمیآید.
تلاشهای ارزشمندی كه در زمینههای مختلف مثل، تجهیز مدارس با فناوری جدید و… انجام شده بدون توجه به عنصر كیفیت به موفقیت نخواهند رسید. بنابراین ،تمامی تلاشها و سرمایهگذاریها براساس یك برنامهی كلی بهبود كیفیت، بایدبهطور اساسی آنچه را كه در كلاسهای درس اتفاق میافتد، بهبود بخشد.
در حال حاضرطرح و برنامههایی كه براساس چشمانداز كلی بهبود كیفیت باشد بهصورت اقدامات وبرنامههای جدای از هم و نه مرتبط با یكدیگر اجرا میشود كه علاوه بر اینكه موفقیتی را بههمراه نخواهد داشت، بلكه مدیران و معلمان را نیز خسته كرده است.
ریشه بسیاری از عدم موفقیتها در بدفهمیهاست، بنابراین تلاش و برنامهریزی برایرسیدن به ادبیات و فهم مشترك نزد كاركنان و ومخاطبان مدرسه،از طریق تدوین فلسفه آموزش وپرورش، یك اقدام ضروری وراهبردی است.
صرفنظر از ابهامات و كلیگوییهایی كه در تدوین و تدارك هدفهای آموزش و پرورش وجود دارد خیلی اوقات مدارس،هدفهای آموزش و پرورش دوره تحصیلی مدرسه خود را با دقت مطالعه نمی كنند وتا بتوانند با بحثو گفتوگو به درك مشتركی برسند.در چنین شرایطی این پرسش مطرح می شود كه چگونه میتوان به درك درستی ازهدفها و مقاصد آموزشی و پرورشی نائل شویم وبرای تحقق این امر چه باید كرد؟
نظام آموزش و پرورش ما فاقد فلسفه مكتوب و مستندی استكه راهنمای سرمایهگذاریها و برنامهریزیهای آموزشی و درسی باشد؟سالهای متمادی است كه مدیران،معلمان و اولیای دانشآموزان از حجم زیاد كتابهایدرسی مینالند و تحقق هدفهای آموزش و پرورش را ضعیف ارزیابی میكنند. آنچه كه درهدفهای آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است، در رفتار، عملكرد و مناسباتفارغالتحصیلان مشاهده نمیشود.
حجم زیاد کتابهای درسی ،به قیمت نابود کردن خلاقیت وتولید فکر وبه تبع آن مصرف زدگی مدارس ،تمام شده است.همین وضع تا حد زیادی توان تولید فکر و ابتکارعمل را از جامعه کارکنان آمورش وپرورش گرفته است.
در چنین شرایطی فلسفه آموزش و پرورش باید با جهت دهی مناسب فضای خلاقیت ،نوآوری و تولید فکر را به مدارس برگرداند تا در نهایت به ایجاد نهضت نرم افزاری وتوسعه پایدار در کشور بینجامد.
بدون شك تا زمانی كه فلسفه آموزش و پرورش و به دنبال آن هدفهای آموزش وپرورش از صراحت و شفافیت كافی برخوردار نباشد، امكان رسیدن به توافق و وفاق جمعیمیسّر نخواهد شد. درس فلسفه آموزش و پرورش نیز كه سالهای متمادی در دانشگاههای ما تدریس میشود،صرفاً مجموعهای از مكاتب فلسفی است كه به دانشجویان و فارغ التحصیلان امكان بحث و گفتوگو پیرامون ضرورت داشتن فلسفه آموزش و پرورش و چرایی فعالیتها را نمی دهد.
محور های فلسفه آموزش وپرورش
به نظر می رسد در تدوین فلسفه آموزش و پرورش كه اكنون مد نظر قرار گرفته توجه به موارد زیر می تواند تا حد زیادی در جهت حل مشكلات كنونی و بستر سازی برای ایجاد یك نظام آموزش و پرورش خلاق در كشور موثر واقع شود:
1- فلسفه آموزش و پرورش باید براساس آموزه های قانون اساسی ،اندیشه های حضرت امام(ره) ،جهان بینی و فلسفه تربیتی اسلام ،ویژگی های جامعه اسلامی و نیازهای روبه رشد آن در سطح ملی و بین المللی،یافته های تحقیقات وپژوهش های آموزشی وپرورشی در سطح ملی و بین المللی وتجربیات ارزشمند جامعه آموزش وپرورش در بالین مدرسه تدوین شود.
2- فلسفه آموزش وپرورش حاکمیت معیارها وارزش های اسلامی برنظام مدیریت وتشکیلات اداری به منظور بالابردن ظرفیت خلاقیت و توان تولید ایده وابتکار عمل در مدیران از طریق تفویض اختیارات متناسب با مسئولیت به مدرسه ،منطقه ،استان وستاد را کانون توجه قراردهد.
3- موقعیت ،منزلت وپایگاه معلم را از طریق فضا سازی وکاربست رهیافت پژوهش مشارکتی کارکنان مدرسه برای رشدمداوم توانمندیهای مدیران و معلمان؛کارشناسان در مدرسه و منطقه ،ارتقادهد.
4-مشاوره با خبرگان برای تخمین آینده و جهت گیری های آن در تدوین فلسفه آموزش وپرورش، جدی گرفته شود.
5- به توانمندی های جامعه آموزش وپرورش کشور نگاه مثبت داشته باشد.
6- به چالشهای جهانی ، ملی وبومی آموزش وپرورش توجه وعنایت ویژه داشته باشد.
7- همراه رشد دانش وتوسعه علوم وفنون ،تاکید برآموزش ویادگیری ارزشها و کسب مهارتها و شایستگیها توجه جدی شود.
8-برای پاسخگویی به نیازهای محلی ،بومی ومنطقه ای اختیار وفرصت تولید فکر، برنامه ریزی محلی ومنطقه ای برای مدرسه ومنطقه قایل شود.
9- برنامه درسی (مجموعه فعالیت ها وتجارب یاددهی – یادگیری)با نظام ارزش های اسلامی ، اصول،اهداف و ضرورت های جامعه اسلامی، انطباق و هماهنگی منطقی ایجادکند.تنگناهای موجود در نظام برنامه ریزی درسی (تناسب منطقی بین محتوای کتب،ساعات تدریس و تواناییهای ذهنی ،حجم زیاد و تعدد دروس،فرصت کم برای یادگیری عمیق،انتزاعی بودن متون،ناهماهنگی در شیوه های تدوین کتب) موردتوجه قرارگیرد و جهت گیری های مشخصی را برای رفع این تنگناها ارایه دهد.
10- در برنامه های درسی فضا برای پرورش توانمندی هایی مثلتوان تفکر خلاق ،توان مشگل گشایی گروهی،توان طرح مساله ،توان تولید،توان جستجوگری،توان از نو نگریستن وفراتر نگریستن،توان متفاوت نگریستن،توان تاثیر گزاری و توان یاگیری بهتر،مهارتهای پژوهشی ،مهارتهای مطالعاتی و ارتباطی ومهارتهای زندگی فردی و اجتماعی و…مورد توجه قرارگیرد.
11. بهره گیری از فناوری جدید اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری مورد توجه قرارگیرد.
12- فلسفه آموزش وپرورش باید آموزش وپرورش را در تمامیت خود درک کندوآنرا به واسطه مفاهیم کلی ای که ما را درانتخاب هدف ها وسیاست های تربیتی راهبر خواهند بود تعبیر وتفسیر نماید. بدون درنظر گرفتن مسایل کلی فلسفی ، نمی توان سیاست های موجود آموزش و پرورشی را مورد انتقاد قرارداد یا سیاست های جدیدی را به جای آنها پیشنهاد كرد.
13- باور داشته باشیم، آموزش وپرورش کشورمان نیازمند کار بالینی است و نیاز به نظریه پردازی و مدل سازی دارد.براین اساس فلسفه آموزش و پرورش باید فرهنگ مطالعات بالینی را رهنمون شده، اشاعه دهد تا موجبات توسعه کیفی آموزش وپرورش شود.
و سخن آخر اینكه اگر با جدیت به موضوع تدوین فلسفه آموزش و پرورش نگریسته شود وظیفه سازمان ها و نهادهایی همچون شورایعالی آموزش و پرورش،پژوهشگاه آموزش وپرورش ،خبرگان آموزش وپرورش کشور ،استادان با تجربه حوزه آموز و پرورش ومدیران ومعلمان تلاشگر عرصه آموزش و پرورش در این خصوص بسیار سنگین خواهد بود. ارزیابی كلی حكایت از آن دارد كه این سازمان ها ونهادها با همفکری و هم اندیشی توان تدوین فلسفه آموزش وپرورش متناسب با جامعه اسلامی ایران كه را آرزوی دیرین محسوب می شود دارا هستند………
چرا فایل تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش بهترین انتخاب برای ارائههای شماست؟
در دنیای رقابتی امروز، یک ارائه حرفهای میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. **فایل تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش** ابزاری ایدهآل برای نمایش محتوای شما به روشی استاندارد، زیبا و جذاب است. با استفاده از تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش، میتوانید تأثیری عمیق بر مخاطبان خود بگذارید و پیام خود را به شکلی کاملاً حرفهای منتقل کنید.
ویژگیهای برتر فایل تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش:
- طراحی بینظیر: تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش با دقت و ظرافت طراحی شده تا تمامی نیازهای شما برای ارائههای تخصصی را برآورده کند.
- ساختار سازمانیافته: محتوای تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش به گونهای مرتب شده است که انتقال مفاهیم را ساده و موثر میسازد.
- جلوههای بصری خیرهکننده: استفاده از گرافیکهای مدرن و رنگبندی حرفهای، تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش را به انتخابی جذاب و متفاوت تبدیل کرده است.
- قابلیتهای متنوع: تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش برای جلسات کاری، پروژههای دانشگاهی و حتی آموزش به بهترین شکل قابل استفاده است.
- ویرایش آسان: تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش انعطافپذیری بالایی دارد و شما میتوانید به راحتی آن را بر اساس نیازهای خود شخصیسازی کنید.
چگونه با تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش بهترین ارائه را داشته باشید؟
فقط کافی است تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش را دانلود کنید و بلافاصله از طراحی آماده آن استفاده کنید. ساختار حرفهای و استاندارد این فایل به شما کمک میکند تا بدون صرف زمان اضافی، اسلایدهای جذابی برای ارائههای خود آماده کنید.
تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش برای تمامی کاربران:
فرقی نمیکند دانشجو هستید، معلم یا متخصص؛ تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش ابزار مناسبی برای ارائه محتوای شما به روشی حرفهای است. این فایل با صرفهجویی در وقت، کیفیت ارائه شما را بهبود میبخشد و تأثیرگذاری بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد میکند.
تضمین کیفیت و پشتیبانی:
تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش براساس بازخورد کاربران واقعی طراحی شده و تمامی نیازهای شما را در نظر گرفته است. تیم ما کیفیت این محصول را تضمین کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی کامل ارائه میدهد.
همین حالا فایل تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش را دریافت کنید:
اگر به دنبال تجربه یک ارائه متفاوت و حرفهای هستید، تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش بهترین گزینه برای شماست. این فرصت را از دست ندهید و با چند کلیک ساده، فایل تحقیق علمی بایدهای تدوین فلسفه آموزش و پرورش را دانلود کنید و ارائهای بینظیر داشته باشید.
شماره پشتیبانی برای ارسال اس ام اس : 09054791747