دانلود تحقیق کمک کسب و کار همراه با هدیه ویژه پاورپوینت!
یک پیشنهاد بینظیر برای شما!
با دریافت فایل تحقیق کمک کسب و کار، یک پاورپوینت حرفهای و جذاب را کاملاً رایگان از ما هدیه بگیرید.
چرا تحقیق کمک کسب و کار بهترین انتخاب شماست؟
- به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحقیق کمک کسب و کار دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحقیق کمک کسب و کار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز تحقیق کمک کسب و کار2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تحقیق کمک کسب و کار،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن تحقیق کمک کسب و کار :
دانلود تحقیق کمک پایان نامه با موضوع کسب و کار
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 102
تحقیق کمک کسب و کار
فهرست محتواپیشگفتار
در ابتدای این تحقیق درباره كسب و كار لازم است ابتدا یك تعریف كلی از ان داشته باشیم و هم چنین اهداف ان را بررسی كنید:
تعریف: طرح كسب و كار سندی مكتوب است كه جزئیات كسب و كار پیشنهادی را مشخص میكند. این سند باید ضمن تشریح موقعیت كنونی ، نیازها ، انتظارات و نتایج پیش بینی شده را شرح دهد و كلیه جوانب آن را ارزیابی كند.
طرح هم برای صاحب آن و هم برای حمایت كنندگان مالی آن، به دلایل زیر لازم است:
1- مهم آن است كه مالك درباره هدف خود از كسب و كار و منابعی كه برای آن نیاز دارد به دقت فكر كند. این موضوع در برآورد میزان سرمایه مورد نیاز، به وی كمك خواهد كرد.
2- بعید به نظر میرسد كه مالك كسب و كار، برای راه اندازی آن سرمایه كافی داشته باشد. حمایت كنندگان مالی-بانكها یا سرمایه گذاران ریسكی-باید متقاعد شوند كه سرمایه گذاری در كسب و كار جدید، منطقی و درست است.
3- فرض بر این است كه اگر كسب و كار ایده خوبی نداشته باشد، هم برای صاحب آن و هم برای حمایت كنندگان مالی آن، باید این موضوع را در مرحله برنامه ریزی و قبل از هدر رفتن مقدار زیادی از زمان و هزینه، شناسایی كنند.
یك كسب و كار كوچك
اجزای یك طرح كسب و كار:
1- اهداف كلی
2- مشخصات مجری طرح و همكاران
3- تعریف و توصیف كسب و كار
4- تحلیل استراتژی بازار
5- تحلیل مالی
6- خلاصه
طرح كسب و كار نشان دهنده چیست؟
آماده كردن یك طرح كسب و كار نتیجه نهایی روند طرح ریزی نیست ، بلكه تحقق طرح ، هدف نهایی است. با این وجود نوشتن طرح یك مرحله میانی مهم است. طرح نشان می دهد كه بمنظور یك كسب و كار محرز ، بررسیهای دقیق در ایجاد كسب و كار انجام شده است و برای راه اندازی آن كارآفرین ، وظیفه اش را انجام داده است.
هدف طرح
وجود یك طرح كسب و كار رسمی ، صرفنظر از اندازه كسب و كار آن ، به همان اندازه كه برای راه اندازی مهم است برای یك كسب و كار برقرار ( محرز ) نیز مهم است.
این طرح چهار عمل اصلی را بصورت زیر انجام می دهد:
1- به مدیر یا كارآفرین كمك می كند كه جوانب و پیشرفت پروژه یا كسب و كارش را مشخص ، متمركز و بررسی كنند.
2- یك چهارچوب منطقی و حساب شده ایجاد می كند تا در آن یك حرفه بتواند توسعه یابد و تدابیر مربوط به آن حرفه را در چند سال آینده دنبال می كند.
3- بعنوان ماخذ و مبنایی برای مذاكره با اشخاص ثالث مانند سهامداران ، دفاتر نمایندگی ، بانكها ، سرمایه گذاران و … بكار می رود.
4- معیاری را برای سنجش وضعیت واقعی كسب و كار در برابرآنچه كه باید باشد، ارائه می دهد.
همانطور كه دو شغل مثل هم وجود ندارد و بنابراین طرحهای كسب و كار مانند هم نیز وجود ندارد. از آنجائیكه ، برخی موضوعات در طرح به یك طیفی از كسب و كارها مرتبط هستند بنابراین این امر مهم است كه مفاد و مندرجات طرح ها با امور فردی متناسب باشد. با این حال ، بیشتر طرح ها از یك ساختار آزموده شده و نظر عمومی بر روی ( در مورد ) آماده سازی طرحی ك بطور وسیعی قابل اجراست متابعت می كنند.
طرح كسب و كار می بایست نگرشی واقع بین از پیش بینی ها ومقاصد بلندمدت داشته باشد. این دید و نگرش چهارچوبی را به وجود می آورد كه طرح باید در آن فعالیت كند و نهایتا” یا موفق می شود یا شكست می خورد. برای مدیران و یا كارآفرینانی كه به دنبال حمایت خارجی هستند ، آماده كردن یك طرح جامع ، موقیت را در افزایش بودجه ها یا تجهیز پشتیبان ضمانت نخواهد كرد. عدم وجود یك طرح منطقی ، یقینا شكست را حتمی خواهد كرد.
اهمیت پروسه
منابع نوآوری
رویدادهای غیرمنتظره
ناسازگاریها
نیازهای فرآیندی
تغییرات صنعت و بازار
تغییر ویژگیهای جمعیت
1. رقابت
2. فروش پائین
یک عامل دیگر در خصوص شکست کسب و کار:
10 دلیل اصلی ورشكستگی در كسب و كارهای كوچك
1ـ فقدان سرمایه كافی
2ـ به جریان انداختن ضعیف نقدینگی
3ـ برنامه ریزی نامناسب و ناكافی
4ـ در نظر نگرفتن رقابت
5ـ بازاریابی ضعیف
6ـ نداشتن انعطاف پذیری لازم
7ـ نادیده گرفتن قدم بعدی
8 ـ سعی در انجام دادن تمام امور بطور كامل و بی عیب و نقص
9ـ رئیس در حد عالی، كارمندان در حد معمولی
10ـ رشد كنترل نشده
تعریف كسب و كار كوچك:
راهنمای شروع یك كسب و كار كوچك:
گام اول: ارزیابی اولیه
گام دوم: برنامه ریزی كسب و كار
اسم كسب و كار چه چیزی باشد؟
گام سوم: تامین منابع مالی
اطلاعات كلی راجع به شركت :
تاریخچه كسب و كار :
اطلاعات راجع به مدیریت :
اطلاعات بازار :
اطلاعات مالی :
وام دهندگان بر چه اساسی شما را میسنجند؟
6C مالی:
1. Character :
2. Capacity to pay :
3. Capital :
4. Collateral :
5. Conditions :
6. Confidence :
نقش آموزش كارآفرینی در بهبود دانش صاحبان كسب و كار كوچك
چالشهای آموزش كارآفرینی
یك چارچوب علمی مشترك در زمینه كارآفرینی
دسته اول : برنامه هایی برای “آگاهی و جهت گیری به سوی كارآفرینی ”
دسته دوم: شامل برنامه های آموزشی است كه “توسعه تاسیس شركتها” را پوشش می دهد
دسته سوم : دوره ها جهت “رشد و بقای كارآفرینان و شركتهای كوچك ”
دسته چهارم : برنامه “توسعه آموزش كارآفرینی ”
ارزش آموزش كارآفرینی
انتخاب یك مشاور مالی
ملاقات با یك مشاور اقتصادی
چگونه یك كسب و كار كوچك را شروع كنیم؟
سود و زیان مالكیت فردی و مشاركتی طبق لیست زیر می باشد:
مالكیت شخصی:
مشاركت:
توافقنامه مشاركت
نمای كلی طرح كسب و كار:
مقدمه:
بازاریابی:
مدیریت مالی:
عملكرد(بهره برداری):
35 نكته جدید در آغاز و تعیین نام یك كسب و كار
مدیریت ارتباط با مشتری
كار تیمی
رهبری
یکی از راههای ایجاد اطمینان و جلب اعتماد مشتری
دلیل قانع کننده و مشتری پسند:
داشتن برنامه ارجاع جدی و سخت برای جذب سیل عظیم مشتریان
مجری تلویزیون:
جلد مجله:
سرتیتر یك روزنامه:
چرا تحقیقات بازاریابی ضروری است؟
گامهای اجرایی تحقیق بازاریابی:
مرحله 1: تحقیق مختصر و اولیه
مرحله 2: تهیه طرح تحقیق
مرحله 3. تنظیم برنامه اجرایی
مرحله 4: عملیاتی میدانی و جمعآوری دادهها
مرحله 5: آمادهسازی دادهها و تجزیه و تحلیل آنها
مرحله 6: آماده كردن و ارایه گزارش تحقیق
1- توصیف اطلاعات به دست آمده
2- توضیح جداول و نمودارها
3- تهیه گزارش نهایی جهت ارایه به شركت مشتری
ابعاد مختلف پژوهشهای بازاریابی:
1- شرایط محیطی
2- رقبا:
استراتژیها و اهداف
3- مصرفكننده
4- شركت
محصول:
ترفیع:
– اثربخشی برنامههای ترفیع گذشته
– هزینه و اثربخشی رسانهها
– مناسبترین روش ترفیع
– توسعه «آمیخته ارتباطات»
توزیع:
– روشهای مناسب توزیع
– موقعیت مناسب كارخانه، انبارها و …
– دسترسی به محصول
– تجزیه و تحلیل فروش
قیمت:
– اثربخشی قیمتگذاری
– وضعیت رقابت قیمت
– قیمت محصول جدید
– میزان تاثیرگذاری قیمت بر تصمیم خرید
استفاده از نیروهای قوی جهت جذب مشتریان برای فروش محصولات
تحقیق کمک کسب و کار
فهرست اهداف:تكثیر
لیستی درباره پیشگیری از خطرات احتمالی
راه کارهایی که بر عهده بیمه مشاغل است:
< صفحه استاندارد:
فایل تحقیق کمک کسب و کار شامل به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شدتحقیق کمک کسب و کار دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحقیق کمک کسب و کار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز تحقیق کمک کسب و کار2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تحقیق کمک کسب و کار،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن تحقیق کمک کسب و کار :
دانلود تحقیق کمک پایان نامه با موضوع کسب و کار
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 102
تحقیق کمک کسب و کار
فهرست محتواپیشگفتار
در ابتدای این تحقیق درباره كسب و كار لازم است ابتدا یك تعریف كلی از ان داشته باشیم و هم چنین اهداف ان را بررسی كنید:
تعریف: طرح كسب و كار سندی مكتوب است كه جزئیات كسب و كار پیشنهادی را مشخص میكند. این سند باید ضمن تشریح موقعیت كنونی ، نیازها ، انتظارات و نتایج پیش بینی شده را شرح دهد و كلیه جوانب آن را ارزیابی كند.
طرح هم برای صاحب آن و هم برای حمایت كنندگان مالی آن، به دلایل زیر لازم است:
1- مهم آن است كه مالك درباره هدف خود از كسب و كار و منابعی كه برای آن نیاز دارد به دقت فكر كند. این موضوع در برآورد میزان سرمایه مورد نیاز، به وی كمك خواهد كرد.
2- بعید به نظر میرسد كه مالك كسب و كار، برای راه اندازی آن سرمایه كافی داشته باشد. حمایت كنندگان مالی-بانكها یا سرمایه گذاران ریسكی-باید متقاعد شوند كه سرمایه گذاری در كسب و كار جدید، منطقی و درست است.
3- فرض بر این است كه اگر كسب و كار ایده خوبی نداشته باشد، هم برای صاحب آن و هم برای حمایت كنندگان مالی آن، باید این موضوع را در مرحله برنامه ریزی و قبل از هدر رفتن مقدار زیادی از زمان و هزینه، شناسایی كنند.
یك كسب و كار كوچك
اجزای یك طرح كسب و كار:
1- اهداف كلی
2- مشخصات مجری طرح و همكاران
3- تعریف و توصیف كسب و كار
4- تحلیل استراتژی بازار
5- تحلیل مالی
6- خلاصه
طرح كسب و كار نشان دهنده چیست؟
آماده كردن یك طرح كسب و كار نتیجه نهایی روند طرح ریزی نیست ، بلكه تحقق طرح ، هدف نهایی است. با این وجود نوشتن طرح یك مرحله میانی مهم است. طرح نشان می دهد كه بمنظور یك كسب و كار محرز ، بررسیهای دقیق در ایجاد كسب و كار انجام شده است و برای راه اندازی آن كارآفرین ، وظیفه اش را انجام داده است.
هدف طرح
وجود یك طرح كسب و كار رسمی ، صرفنظر از اندازه كسب و كار آن ، به همان اندازه كه برای راه اندازی مهم است برای یك كسب و كار برقرار ( محرز ) نیز مهم است.
این طرح چهار عمل اصلی را بصورت زیر انجام می دهد:
1- به مدیر یا كارآفرین كمك می كند كه جوانب و پیشرفت پروژه یا كسب و كارش را مشخص ، متمركز و بررسی كنند.
2- یك چهارچوب منطقی و حساب شده ایجاد می كند تا در آن یك حرفه بتواند توسعه یابد و تدابیر مربوط به آن حرفه را در چند سال آینده دنبال می كند.
3- بعنوان ماخذ و مبنایی برای مذاكره با اشخاص ثالث مانند سهامداران ، دفاتر نمایندگی ، بانكها ، سرمایه گذاران و … بكار می رود.
4- معیاری را برای سنجش وضعیت واقعی كسب و كار در برابرآنچه كه باید باشد، ارائه می دهد.
همانطور كه دو شغل مثل هم وجود ندارد و بنابراین طرحهای كسب و كار مانند هم نیز وجود ندارد. از آنجائیكه ، برخی موضوعات در طرح به یك طیفی از كسب و كارها مرتبط هستند بنابراین این امر مهم است كه مفاد و مندرجات طرح ها با امور فردی متناسب باشد. با این حال ، بیشتر طرح ها از یك ساختار آزموده شده و نظر عمومی بر روی ( در مورد ) آماده سازی طرحی ك بطور وسیعی قابل اجراست متابعت می كنند.
طرح كسب و كار می بایست نگرشی واقع بین از پیش بینی ها ومقاصد بلندمدت داشته باشد. این دید و نگرش چهارچوبی را به وجود می آورد كه طرح باید در آن فعالیت كند و نهایتا” یا موفق می شود یا شكست می خورد. برای مدیران و یا كارآفرینانی كه به دنبال حمایت خارجی هستند ، آماده كردن یك طرح جامع ، موقیت را در افزایش بودجه ها یا تجهیز پشتیبان ضمانت نخواهد كرد. عدم وجود یك طرح منطقی ، یقینا شكست را حتمی خواهد كرد.
اهمیت پروسه
منابع نوآوری
رویدادهای غیرمنتظره
ناسازگاریها
نیازهای فرآیندی
تغییرات صنعت و بازار
تغییر ویژگیهای جمعیت
1. رقابت
2. فروش پائین
یک عامل دیگر در خصوص شکست کسب و کار:
10 دلیل اصلی ورشكستگی در كسب و كارهای كوچك
1ـ فقدان سرمایه كافی
2ـ به جریان انداختن ضعیف نقدینگی
3ـ برنامه ریزی نامناسب و ناكافی
4ـ در نظر نگرفتن رقابت
5ـ بازاریابی ضعیف
6ـ نداشتن انعطاف پذیری لازم
7ـ نادیده گرفتن قدم بعدی
8 ـ سعی در انجام دادن تمام امور بطور كامل و بی عیب و نقص
9ـ رئیس در حد عالی، كارمندان در حد معمولی
10ـ رشد كنترل نشده
تعریف كسب و كار كوچك:
راهنمای شروع یك كسب و كار كوچك:
گام اول: ارزیابی اولیه
گام دوم: برنامه ریزی كسب و كار
اسم كسب و كار چه چیزی باشد؟
گام سوم: تامین منابع مالی
اطلاعات كلی راجع به شركت :
تاریخچه كسب و كار :
اطلاعات راجع به مدیریت :
اطلاعات بازار :
اطلاعات مالی :
وام دهندگان بر چه اساسی شما را میسنجند؟
6C مالی:
1. Character :
2. Capacity to pay :
3. Capital :
4. Collateral :
5. Conditions :
6. Confidence :
نقش آموزش كارآفرینی در بهبود دانش صاحبان كسب و كار كوچك
چالشهای آموزش كارآفرینی
یك چارچوب علمی مشترك در زمینه كارآفرینی
دسته اول : برنامه هایی برای “آگاهی و جهت گیری به سوی كارآفرینی ”
دسته دوم: شامل برنامه های آموزشی است كه “توسعه تاسیس شركتها” را پوشش می دهد
دسته سوم : دوره ها جهت “رشد و بقای كارآفرینان و شركتهای كوچك ”
دسته چهارم : برنامه “توسعه آموزش كارآفرینی ”
ارزش آموزش كارآفرینی
انتخاب یك مشاور مالی
ملاقات با یك مشاور اقتصادی
چگونه یك كسب و كار كوچك را شروع كنیم؟
سود و زیان مالكیت فردی و مشاركتی طبق لیست زیر می باشد:
مالكیت شخصی:
مشاركت:
توافقنامه مشاركت
نمای كلی طرح كسب و كار:
مقدمه:
بازاریابی:
مدیریت مالی:
عملكرد(بهره برداری):
35 نكته جدید در آغاز و تعیین نام یك كسب و كار
مدیریت ارتباط با مشتری
كار تیمی
رهبری
یکی از راههای ایجاد اطمینان و جلب اعتماد مشتری
دلیل قانع کننده و مشتری پسند:
داشتن برنامه ارجاع جدی و سخت برای جذب سیل عظیم مشتریان
مجری تلویزیون:
جلد مجله:
سرتیتر یك روزنامه:
چرا تحقیقات بازاریابی ضروری است؟
گامهای اجرایی تحقیق بازاریابی:
مرحله 1: تحقیق مختصر و اولیه
مرحله 2: تهیه طرح تحقیق
مرحله 3. تنظیم برنامه اجرایی
مرحله 4: عملیاتی میدانی و جمعآوری دادهها
مرحله 5: آمادهسازی دادهها و تجزیه و تحلیل آنها
مرحله 6: آماده كردن و ارایه گزارش تحقیق
1- توصیف اطلاعات به دست آمده
2- توضیح جداول و نمودارها
3- تهیه گزارش نهایی جهت ارایه به شركت مشتری
ابعاد مختلف پژوهشهای بازاریابی:
1- شرایط محیطی
2- رقبا:
استراتژیها و اهداف
3- مصرفكننده
4- شركت
محصول:
ترفیع:
– اثربخشی برنامههای ترفیع گذشته
– هزینه و اثربخشی رسانهها
– مناسبترین روش ترفیع
– توسعه «آمیخته ارتباطات»
توزیع:
– روشهای مناسب توزیع
– موقعیت مناسب كارخانه، انبارها و …
– دسترسی به محصول
– تجزیه و تحلیل فروش
قیمت:
– اثربخشی قیمتگذاری
– وضعیت رقابت قیمت
– قیمت محصول جدید
– میزان تاثیرگذاری قیمت بر تصمیم خرید
استفاده از نیروهای قوی جهت جذب مشتریان برای فروش محصولات
تحقیق کمک کسب و کار
فهرست اهداف:تكثیر
لیستی درباره پیشگیری از خطرات احتمالی
راه کارهایی که بر عهده بیمه مشاغل است:
< صفحه منظم و آماده استفاده است.
- مورد تأیید علمی: فایل تحقیق کمک کسب و کار بر اساس استانداردهای دانشگاهی تدوین شده و برای پروژههای علمی مناسب است.
- طراحی بینقص: فایل تحقیق کمک کسب و کار با ساختاری مرتب و منظم طراحی شده که کار با آن را آسان میکند.
- هدیه رایگان: همراه با تحقیق کمک کسب و کار، یک پاورپوینت شکیل و حرفهای نیز به شما تقدیم میشود.
- آماده ارائه: تحقیق کمک کسب و کار و پاورپوینت هدیه بهگونهای طراحی شدهاند که بدون نیاز به ویرایش، برای جلسات و ارائهها آماده باشند.
- مطالب بهروز و مفید: محتوای علمی تحقیق کمک کسب و کار بهگونهای تدوین شده که فهم مطالب را برای شما آسانتر کند.
- قابلیت ویرایش آسان: فایل تحقیق کمک کسب و کار بهراحتی قابل تغییر و سفارشیسازی است.
- تضمین کیفیت: کیفیت تحقیق کمک کسب و کار و پاورپوینت هدیه تضمینشده است و پشتیبانی کامل ارائه میشود.
بخشی از متن تحقیق کمک کسب و کار :
دانلود تحقیق کمک پایان نامه با موضوع کسب و کار
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 102
تحقیق کمک کسب و کار
فهرست محتوا
پیشگفتار
در ابتدای این تحقیق درباره كسب و كار لازم است ابتدا یك تعریف كلی از ان داشته باشیم و هم چنین اهداف ان را بررسی كنید:
تعریف: طرح كسب و كار سندی مكتوب است كه جزئیات كسب و كار پیشنهادی را مشخص میكند. این سند باید ضمن تشریح موقعیت كنونی ، نیازها ، انتظارات و نتایج پیش بینی شده را شرح دهد و كلیه جوانب آن را ارزیابی كند.
طرح هم برای صاحب آن و هم برای حمایت كنندگان مالی آن، به دلایل زیر لازم است:
1- مهم آن است كه مالك درباره هدف خود از كسب و كار و منابعی كه برای آن نیاز دارد به دقت فكر كند. این موضوع در برآورد میزان سرمایه مورد نیاز، به وی كمك خواهد كرد.
2- بعید به نظر میرسد كه مالك كسب و كار، برای راه اندازی آن سرمایه كافی داشته باشد. حمایت كنندگان مالی-بانكها یا سرمایه گذاران ریسكی-باید متقاعد شوند كه سرمایه گذاری در كسب و كار جدید، منطقی و درست است.
3- فرض بر این است كه اگر كسب و كار ایده خوبی نداشته باشد، هم برای صاحب آن و هم برای حمایت كنندگان مالی آن، باید این موضوع را در مرحله برنامه ریزی و قبل از هدر رفتن مقدار زیادی از زمان و هزینه، شناسایی كنند.
یك كسب و كار كوچك
اجزای یك طرح كسب و كار:
1- اهداف كلی
2- مشخصات مجری طرح و همكاران
3- تعریف و توصیف كسب و كار
4- تحلیل استراتژی بازار
5- تحلیل مالی
6- خلاصه
طرح كسب و كار نشان دهنده چیست؟
آماده كردن یك طرح كسب و كار نتیجه نهایی روند طرح ریزی نیست ، بلكه تحقق طرح ، هدف نهایی است. با این وجود نوشتن طرح یك مرحله میانی مهم است. طرح نشان می دهد كه بمنظور یك كسب و كار محرز ، بررسیهای دقیق در ایجاد كسب و كار انجام شده است و برای راه اندازی آن كارآفرین ، وظیفه اش را انجام داده است.
هدف طرح
وجود یك طرح كسب و كار رسمی ، صرفنظر از اندازه كسب و كار آن ، به همان اندازه كه برای راه اندازی مهم است برای یك كسب و كار برقرار ( محرز ) نیز مهم است.
این طرح چهار عمل اصلی را بصورت زیر انجام می دهد:
1- به مدیر یا كارآفرین كمك می كند كه جوانب و پیشرفت پروژه یا كسب و كارش را مشخص ، متمركز و بررسی كنند.
2- یك چهارچوب منطقی و حساب شده ایجاد می كند تا در آن یك حرفه بتواند توسعه یابد و تدابیر مربوط به آن حرفه را در چند سال آینده دنبال می كند.
3- بعنوان ماخذ و مبنایی برای مذاكره با اشخاص ثالث مانند سهامداران ، دفاتر نمایندگی ، بانكها ، سرمایه گذاران و … بكار می رود.
4- معیاری را برای سنجش وضعیت واقعی كسب و كار در برابرآنچه كه باید باشد، ارائه می دهد.
همانطور كه دو شغل مثل هم وجود ندارد و بنابراین طرحهای كسب و كار مانند هم نیز وجود ندارد. از آنجائیكه ، برخی موضوعات در طرح به یك طیفی از كسب و كارها مرتبط هستند بنابراین این امر مهم است كه مفاد و مندرجات طرح ها با امور فردی متناسب باشد. با این حال ، بیشتر طرح ها از یك ساختار آزموده شده و نظر عمومی بر روی ( در مورد ) آماده سازی طرحی ك بطور وسیعی قابل اجراست متابعت می كنند.
طرح كسب و كار می بایست نگرشی واقع بین از پیش بینی ها ومقاصد بلندمدت داشته باشد. این دید و نگرش چهارچوبی را به وجود می آورد كه طرح باید در آن فعالیت كند و نهایتا” یا موفق می شود یا شكست می خورد. برای مدیران و یا كارآفرینانی كه به دنبال حمایت خارجی هستند ، آماده كردن یك طرح جامع ، موقیت را در افزایش بودجه ها یا تجهیز پشتیبان ضمانت نخواهد كرد. عدم وجود یك طرح منطقی ، یقینا شكست را حتمی خواهد كرد.
اهمیت پروسه
منابع نوآوری
رویدادهای غیرمنتظره
ناسازگاریها
نیازهای فرآیندی
تغییرات صنعت و بازار
تغییر ویژگیهای جمعیت
1. رقابت
2. فروش پائین
یک عامل دیگر در خصوص شکست کسب و کار:
10 دلیل اصلی ورشكستگی در كسب و كارهای كوچك
1ـ فقدان سرمایه كافی
2ـ به جریان انداختن ضعیف نقدینگی
3ـ برنامه ریزی نامناسب و ناكافی
4ـ در نظر نگرفتن رقابت
5ـ بازاریابی ضعیف
6ـ نداشتن انعطاف پذیری لازم
7ـ نادیده گرفتن قدم بعدی
8 ـ سعی در انجام دادن تمام امور بطور كامل و بی عیب و نقص
9ـ رئیس در حد عالی، كارمندان در حد معمولی
10ـ رشد كنترل نشده
تعریف كسب و كار كوچك:
راهنمای شروع یك كسب و كار كوچك:
گام اول: ارزیابی اولیه
گام دوم: برنامه ریزی كسب و كار
اسم كسب و كار چه چیزی باشد؟
گام سوم: تامین منابع مالی
اطلاعات كلی راجع به شركت :
تاریخچه كسب و كار :
اطلاعات راجع به مدیریت :
اطلاعات بازار :
اطلاعات مالی :
وام دهندگان بر چه اساسی شما را میسنجند؟
6C مالی:
1. Character :
2. Capacity to pay :
3. Capital :
4. Collateral :
5. Conditions :
6. Confidence :
نقش آموزش كارآفرینی در بهبود دانش صاحبان كسب و كار كوچك
چالشهای آموزش كارآفرینی
یك چارچوب علمی مشترك در زمینه كارآفرینی
دسته اول : برنامه هایی برای “آگاهی و جهت گیری به سوی كارآفرینی ”
دسته دوم: شامل برنامه های آموزشی است كه “توسعه تاسیس شركتها” را پوشش می دهد
دسته سوم : دوره ها جهت “رشد و بقای كارآفرینان و شركتهای كوچك ”
دسته چهارم : برنامه “توسعه آموزش كارآفرینی ”
ارزش آموزش كارآفرینی
انتخاب یك مشاور مالی
ملاقات با یك مشاور اقتصادی
چگونه یك كسب و كار كوچك را شروع كنیم؟
سود و زیان مالكیت فردی و مشاركتی طبق لیست زیر می باشد:
مالكیت شخصی:
مشاركت:
توافقنامه مشاركت
نمای كلی طرح كسب و كار:
مقدمه:
بازاریابی:
مدیریت مالی:
عملكرد(بهره برداری):
35 نكته جدید در آغاز و تعیین نام یك كسب و كار
مدیریت ارتباط با مشتری
كار تیمی
رهبری
یکی از راههای ایجاد اطمینان و جلب اعتماد مشتری
دلیل قانع کننده و مشتری پسند:
داشتن برنامه ارجاع جدی و سخت برای جذب سیل عظیم مشتریان
مجری تلویزیون:
جلد مجله:
سرتیتر یك روزنامه:
چرا تحقیقات بازاریابی ضروری است؟
گامهای اجرایی تحقیق بازاریابی:
مرحله 1: تحقیق مختصر و اولیه
مرحله 2: تهیه طرح تحقیق
مرحله 3. تنظیم برنامه اجرایی
مرحله 4: عملیاتی میدانی و جمعآوری دادهها
مرحله 5: آمادهسازی دادهها و تجزیه و تحلیل آنها
مرحله 6: آماده كردن و ارایه گزارش تحقیق
1- توصیف اطلاعات به دست آمده
2- توضیح جداول و نمودارها
3- تهیه گزارش نهایی جهت ارایه به شركت مشتری
ابعاد مختلف پژوهشهای بازاریابی:
1- شرایط محیطی
2- رقبا:
استراتژیها و اهداف
3- مصرفكننده
4- شركت
محصول:
ترفیع:
– اثربخشی برنامههای ترفیع گذشته
– هزینه و اثربخشی رسانهها
– مناسبترین روش ترفیع
– توسعه «آمیخته ارتباطات»
توزیع:
– روشهای مناسب توزیع
– موقعیت مناسب كارخانه، انبارها و …
– دسترسی به محصول
– تجزیه و تحلیل فروش
قیمت:
– اثربخشی قیمتگذاری
– وضعیت رقابت قیمت
– قیمت محصول جدید
– میزان تاثیرگذاری قیمت بر تصمیم خرید
استفاده از نیروهای قوی جهت جذب مشتریان برای فروش محصولات
تحقیق کمک کسب و کار
فهرست اهداف:
تكثیر
لیستی درباره پیشگیری از خطرات احتمالی
راه کارهایی که بر عهده بیمه مشاغل است:
چرا فایل تحقیق کمک کسب و کار بهترین انتخاب برای ارائههای شماست؟
در دنیای رقابتی امروز، یک ارائه حرفهای میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. **فایل تحقیق کمک کسب و کار** ابزاری ایدهآل برای نمایش محتوای شما به روشی استاندارد، زیبا و جذاب است. با استفاده از تحقیق کمک کسب و کار، میتوانید تأثیری عمیق بر مخاطبان خود بگذارید و پیام خود را به شکلی کاملاً حرفهای منتقل کنید.
ویژگیهای برتر فایل تحقیق کمک کسب و کار:
- طراحی بینظیر: تحقیق کمک کسب و کار با دقت و ظرافت طراحی شده تا تمامی نیازهای شما برای ارائههای تخصصی را برآورده کند.
- ساختار سازمانیافته: محتوای تحقیق کمک کسب و کار به گونهای مرتب شده است که انتقال مفاهیم را ساده و موثر میسازد.
- جلوههای بصری خیرهکننده: استفاده از گرافیکهای مدرن و رنگبندی حرفهای، تحقیق کمک کسب و کار را به انتخابی جذاب و متفاوت تبدیل کرده است.
- قابلیتهای متنوع: تحقیق کمک کسب و کار برای جلسات کاری، پروژههای دانشگاهی و حتی آموزش به بهترین شکل قابل استفاده است.
- ویرایش آسان: تحقیق کمک کسب و کار انعطافپذیری بالایی دارد و شما میتوانید به راحتی آن را بر اساس نیازهای خود شخصیسازی کنید.
چگونه با تحقیق کمک کسب و کار بهترین ارائه را داشته باشید؟
فقط کافی است تحقیق کمک کسب و کار را دانلود کنید و بلافاصله از طراحی آماده آن استفاده کنید. ساختار حرفهای و استاندارد این فایل به شما کمک میکند تا بدون صرف زمان اضافی، اسلایدهای جذابی برای ارائههای خود آماده کنید.
تحقیق کمک کسب و کار برای تمامی کاربران:
فرقی نمیکند دانشجو هستید، معلم یا متخصص؛ تحقیق کمک کسب و کار ابزار مناسبی برای ارائه محتوای شما به روشی حرفهای است. این فایل با صرفهجویی در وقت، کیفیت ارائه شما را بهبود میبخشد و تأثیرگذاری بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد میکند.
تضمین کیفیت و پشتیبانی:
تحقیق کمک کسب و کار براساس بازخورد کاربران واقعی طراحی شده و تمامی نیازهای شما را در نظر گرفته است. تیم ما کیفیت این محصول را تضمین کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی کامل ارائه میدهد.
همین حالا فایل تحقیق کمک کسب و کار را دریافت کنید:
اگر به دنبال تجربه یک ارائه متفاوت و حرفهای هستید، تحقیق کمک کسب و کار بهترین گزینه برای شماست. این فرصت را از دست ندهید و با چند کلیک ساده، فایل تحقیق کمک کسب و کار را دانلود کنید و ارائهای بینظیر داشته باشید.
شماره پشتیبانی برای ارسال اس ام اس : 09054791747