دانلود (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان همراه با هدیه ویژه پاورپوینت!
یک پیشنهاد بینظیر برای شما!
با دریافت فایل (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان، یک پاورپوینت حرفهای و جذاب را کاملاً رایگان از ما هدیه بگیرید.
چرا (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان بهترین انتخاب شماست؟
- 70 صفحه استاندارد: فایل (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان شامل 70 صفحه منظم و آماده استفاده است.
- مورد تأیید علمی: فایل (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان بر اساس استانداردهای دانشگاهی تدوین شده و برای پروژههای علمی مناسب است.
- طراحی بینقص: فایل (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان با ساختاری مرتب و منظم طراحی شده که کار با آن را آسان میکند.
- هدیه رایگان: همراه با (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان، یک پاورپوینت شکیل و حرفهای نیز به شما تقدیم میشود.
- آماده ارائه: (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان و پاورپوینت هدیه بهگونهای طراحی شدهاند که بدون نیاز به ویرایش، برای جلسات و ارائهها آماده باشند.
- مطالب بهروز و مفید: محتوای علمی (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان بهگونهای تدوین شده که فهم مطالب را برای شما آسانتر کند.
- قابلیت ویرایش آسان: فایل (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان بهراحتی قابل تغییر و سفارشیسازی است.
- تضمین کیفیت: کیفیت (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان و پاورپوینت هدیه تضمینشده است و پشتیبانی کامل ارائه میشود.
بخشی از متن (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان :
تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان های منطقه شش تهران
مقدمه:
فکر وسواسی[1] یک فکر، احساس[2]، یا حس[3] مزاحم و تکرارشونده است. عمل وسواس فکر با رفتار خودآگاه میزان شده تکراری نظیر شمارش، یا اجتناب است. فکر وسواس موجب افزایش اضطراب شخص
می¬گردد. در حالیکه انجام عمل وسواس اضطراب شخص را کاهش می¬دهد. معهذا، وقتی شخص در مقابل انجام عمل وسواس مقاومت می¬کند اضطراب زایش می¬یابد. (سید محمدی – 1384)
شخص مبتلا به اختلال وسواس – جبری معمولاً غیرمنطقی بودن افکار وسواسی خود را درک می¬کند. هم کار وسواسی و هم اعمال وسواسی برای بیمار خود[4] شناخته می¬شود. اختلال وسواس جبری می¬تواند اختلالی
ناتوان¬کننده باشد. چون افکار وسواسی می¬توانند وقتگیر بوده و به طور قابل ملاحظه¬ در برنامه معمول شخص، عملکرد حرفه¬ای، فعالیت¬های اجتماعی معمول، یا روابط با دوستان و اعضاء خانواده تداخل نماید. (همان منبع1384)
در چهارمین ویراست راهنمای تشخیص و آماری اختلالات روانی (DSM- IV) اختلال وسواس جبری افکار وسواسی توصیف شده است که شدت آنها برای اتلاف وقت یا ایجاد ناراحتی بارز یا تخریب قابل ملاحظه کافی است. افراد مبتلا به این اختلال واقف هستند که واکنش¬های آنها غیرمنطقی یا نامتناسب است. (kaplan – 1196)
درمان اختلال وسواسی – جبری نمونه¬ای از اثرات مثبتی است که پژوهش¬های امروز می¬تواند در زمان کوتاه روی یک اختلال داشته باشد. تا همین اواخر یعنی دهه 1980 اختلال وسواسی- جبری اختلال نه چندان شایع با پاسخ ضعیف نسبت درمان تلقی می¬شد. امروز، معلوم شده است که اختلال وسواس جبری شایع¬تر از آن است که تصور می¬شد و خیلی حساس به درمان است. (Kaplan- 1996)
(OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه:
بیان مسئله:
پرسش و پژوهش:
هدف و ضرورت تحقیق:
فرضیه پژوهش:
سؤال پژوهش:
تعریف عملیاتی:
تعریف مفهومی:
فصل دوم
ادبیات وپیشینه پژوهش
تاریخچه:
سیر و پیش¬آگاهی:
بررسی مقالات:
سبب¬شناسی:
عوامل زیست¬شناختی:
سایر داده¬های زیست¬شناختی:
عوامل رفتاری:
عوامل روانی-اجتماعی:
عوامل روان¬پویائی:
سایر عوامل روان¬پویائی:
ویژگی¬های بالینی:
الگوی علائم:
سایر الگوهای علائم:
تشخیص افتراقی:
سایر اختلالات روانی:
درمان:
درمان داروئی:
سایر درمان¬ها:
رفتاردرمانی:
روان درمانی:
فصل سوم
جامعه آماری و روش نمونه گیری
مقدمه:
جامعه آماری:
روش نمونه¬گیری:
ابزار پژوهش:
روش اجرا:
روش آماری:
فصل چهارم
روش آمارگیری
آمار توصیفی :
آمار استنباطی :
جدول آزمون t
نتیجه :
فصل پنجم
بحث ونتیجه گیری وخلاصه پژوهش
بحث و نتیجه گیری :
محدودیت تحقیق :
پیشنهادات تحقیق :
(OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان
فهرست منابع:
مقدمه:
فکر وسواسی یک فکر، احساس ، یا حس مزاحم و تکرارشونده است. عمل وسواس فکر با رفتار خودآگاه میزان شده تکراری نظیر شمارش، یا اجتناب است. فکر وسواس موجب افزایش اضطراب شخص
می¬گردد. در حالیکه انجام عمل وسواس اضطراب شخص را کاهش می¬دهد. معهذا، وقتی شخص در مقابل انجام عمل وسواس مقاومت می¬کند اضطراب زایش می¬یابد. (سید محمدی – 1384)
شخص مبتلا به اختلال وسواس – جبری معمولاً غیرمنطقی بودن افکار وسواسی خود را درک می¬کند. هم کار وسواسی و هم اعمال وسواسی برای بیمار خود شناخته می¬شود. اختلال وسواس جبری می¬تواند اختلالی
ناتوان¬کننده باشد. چون افکار وسواسی می¬توانند وقتگیر بوده و به طور قابل ملاحظه¬ در برنامه معمول شخص، عملکرد حرفه¬ای، فعالیت¬های اجتماعی معمول، یا روابط با دوستان و اعضاء خانواده تداخل نماید. (همان منبع1384)
در چهارمین ویراست راهنمای تشخیص و آماری اختلالات روانی (DSM- IV) اختلال وسواس جبری افکار وسواسی توصیف شده است که شدت آنها برای اتلاف وقت یا ایجاد ناراحتی بارز یا تخریب قابل ملاحظه کافی است. افراد مبتلا به این اختلال واقف هستند که واکنش¬های آنها غیرمنطقی یا نامتناسب است. (kaplan – 1196)
درمان اختلال وسواسی – جبری نمونه¬ای از اثرات مثبتی است که پژوهش¬های امروز می¬تواند در زمان کوتاه روی یک اختلال داشته باشد. تا همین اواخر یعنی دهه 1980 اختلال وسواسی- جبری اختلال نه چندان شایع با پاسخ ضعیف نسبت درمان تلقی می¬شد. امروز، معلوم شده است که اختلال وسواس جبری شایع¬تر از آن است که تصور می¬شد و خیلی حساس به درمان است. (Kaplan- 1996)
چرا فایل (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان بهترین انتخاب برای ارائههای شماست؟
در دنیای رقابتی امروز، یک ارائه حرفهای میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. **فایل (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان** ابزاری ایدهآل برای نمایش محتوای شما به روشی استاندارد، زیبا و جذاب است. با استفاده از (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان، میتوانید تأثیری عمیق بر مخاطبان خود بگذارید و پیام خود را به شکلی کاملاً حرفهای منتقل کنید.
ویژگیهای برتر فایل (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان:
- طراحی بینظیر: (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان با دقت و ظرافت طراحی شده تا تمامی نیازهای شما برای ارائههای تخصصی را برآورده کند.
- ساختار سازمانیافته: محتوای (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان به گونهای مرتب شده است که انتقال مفاهیم را ساده و موثر میسازد.
- جلوههای بصری خیرهکننده: استفاده از گرافیکهای مدرن و رنگبندی حرفهای، (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان را به انتخابی جذاب و متفاوت تبدیل کرده است.
- قابلیتهای متنوع: (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان برای جلسات کاری، پروژههای دانشگاهی و حتی آموزش به بهترین شکل قابل استفاده است.
- ویرایش آسان: (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان انعطافپذیری بالایی دارد و شما میتوانید به راحتی آن را بر اساس نیازهای خود شخصیسازی کنید.
چگونه با (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان بهترین ارائه را داشته باشید؟
فقط کافی است (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان را دانلود کنید و بلافاصله از طراحی آماده آن استفاده کنید. ساختار حرفهای و استاندارد این فایل به شما کمک میکند تا بدون صرف زمان اضافی، اسلایدهای جذابی برای ارائههای خود آماده کنید.
(OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان برای تمامی کاربران:
فرقی نمیکند دانشجو هستید، معلم یا متخصص؛ (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان ابزار مناسبی برای ارائه محتوای شما به روشی حرفهای است. این فایل با صرفهجویی در وقت، کیفیت ارائه شما را بهبود میبخشد و تأثیرگذاری بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد میکند.
تضمین کیفیت و پشتیبانی:
(OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان براساس بازخورد کاربران واقعی طراحی شده و تمامی نیازهای شما را در نظر گرفته است. تیم ما کیفیت این محصول را تضمین کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی کامل ارائه میدهد.
همین حالا فایل (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان را دریافت کنید:
اگر به دنبال تجربه یک ارائه متفاوت و حرفهای هستید، (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان بهترین گزینه برای شماست. این فرصت را از دست ندهید و با چند کلیک ساده، فایل (OCD) تحقیق مقایسه شیوع وسواس در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان را دانلود کنید و ارائهای بینظیر داشته باشید.
شماره پشتیبانی برای ارسال اس ام اس : 09054791747