دانلود مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه همراه با هدیه ویژه پاورپوینت!
یک پیشنهاد بینظیر برای شما!
با دریافت فایل مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه، یک پاورپوینت حرفهای و جذاب را کاملاً رایگان از ما هدیه بگیرید.
چرا مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه بهترین انتخاب شماست؟
- به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه :
این نوشتار در مورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه می باشد. در ابتدا چارچوب نظری احساس تعلق به مدرسه در بخش های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و در ادامه پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه در پژوهش های داخلی و خارجی به تفکیک ذکر شده اند.
احساس تعلق به مدرسه به عنوان اعمالی که باعث سازگار شدن دانش آموز در انجام یک فعالیت یا مکان خاص می شود و به دنبال آن احساس وابستگی به افراد، موضوعات و محیط های مختلف را در پی دارد تعریف شده است. این اعمال باعث افزایش احساس راحتی، خوب بودن و کاهش اضطراب دانش آموز می شود (کارچر[1]، 2003).تعلق به مدرسه یعنی ادراک دانش آموزان از اینکه در محیط مدرسه توسط همکلاسی ها مورد پذیرش و حمایت واقع می شوند و در نتیجه رضایت و تعلق به مدرسه دارند ( روسر[2]، 1996).
با توجه به اینکه مفهوم احساس تعلق به مدرسه دارای کاربردهایی در حیطه های مختلفی از علوم مانند جامعه شناختی، روانشناسی و پزشکی می باشد، لذا تعاریف متعددی از احساس تعلق به مدرسه وجود دارد و توافق چندانی روی مفهوم آن وجود ندارد. تعاریف موجود درباره احساس تعلق به مدرسه به چندین دسته تقسیم می شود که یکی از عمومی ترین دسته ها تعاریف زیست بوم شناسانه با مبتنی بر بعد اجتماعی است. در این رویکرد احساس تعلق به مدرسه به صورت عمومی برای توصیف کیفیت ارتباطات در سطح جامعه و به صورت اختصاصی به عنوان دیدگاه افراد که باعث افزایش پیوند آنها با محیط مدرسه تعریف می گردد (مک نلی[3]، 2002)
نمونه پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه
ابولقاسمی، حکیم زاده، و درانی (1393) در پژوهشی به بررسی مقایسه احساس تعلق به مدرسه، انگیزه پیشرفت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در میان دانش آموزان مدارس هوشمند(مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات) و مدارس عادی سال سوم دبیرستان شهر اصفهان پرداختند. نتایج تحقیق بیان کننده این بود که بین دانش آموزان مدارس هوشمند و عادی شهر اصفهان در متغیرهای فوق تفاوت معناداری وجود دارد و دانش آموزان مدارس هوشمند دارای انگیزه پیشرفت تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه (به همراه شش مولفه آن) بیشتری نسبت به دانش آموزان مدارس عادی این شهر بودند.
مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه
فهرست مطالب
1-6. تعریف متغیرها 2
1-6-1. تعاریف مفهومی 2
1-6-2. تعاریف عملیاتی 3
فصل دوم 4
2-4. احساس تعلق 4
2-4-1. نظریه های احساس تعلق 7
2-4-1-1. نظریه آدلر 7
2-4-1-1-1. علاقه اجتماعی 7
2-4-1-1-2. سبک زندگی 9
2-4-1-2. نظریه آبراهام مازلو 10
2-4-1-3. نظریه ویلیام گلاسر 12
2-4-1-3-1. گلاسر و نظریه نیازها 14
2-4-1-4. نظریه بالبی 15
2-4-1-4-1. دلبستگی 16
2-4-1-4-1-1. موضوعهای دلبستگی- به چه کسی دلبسته شویم؟ 17
2-4-1-4-2. انواع دلبستگی 20
2-4-1-4-3. ثبات دلبستگی 23
2-4-2. احساس تعلق در نوجوانی 25
2-5. بررسی پژوهشها 26
2-5-1. بررسی پژوهش های خارجی 26
2-5-2. بررسی پژوهش های داخلی 32
منابع 34
الف: منابع فارسی 34
ب.منابع انگلیسی< صفحه استاندارد:
فایل مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه شامل به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شدمبانی نظری احساس تعلق به مدرسه دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
لطفا نگران مطالب داخل فایل نباشید، مطالب داخل صفحات بسیار عالی و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
فایل ورد مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه :
این نوشتار در مورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه می باشد. در ابتدا چارچوب نظری احساس تعلق به مدرسه در بخش های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و در ادامه پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه در پژوهش های داخلی و خارجی به تفکیک ذکر شده اند.
احساس تعلق به مدرسه به عنوان اعمالی که باعث سازگار شدن دانش آموز در انجام یک فعالیت یا مکان خاص می شود و به دنبال آن احساس وابستگی به افراد، موضوعات و محیط های مختلف را در پی دارد تعریف شده است. این اعمال باعث افزایش احساس راحتی، خوب بودن و کاهش اضطراب دانش آموز می شود (کارچر[1]، 2003).تعلق به مدرسه یعنی ادراک دانش آموزان از اینکه در محیط مدرسه توسط همکلاسی ها مورد پذیرش و حمایت واقع می شوند و در نتیجه رضایت و تعلق به مدرسه دارند ( روسر[2]، 1996).
با توجه به اینکه مفهوم احساس تعلق به مدرسه دارای کاربردهایی در حیطه های مختلفی از علوم مانند جامعه شناختی، روانشناسی و پزشکی می باشد، لذا تعاریف متعددی از احساس تعلق به مدرسه وجود دارد و توافق چندانی روی مفهوم آن وجود ندارد. تعاریف موجود درباره احساس تعلق به مدرسه به چندین دسته تقسیم می شود که یکی از عمومی ترین دسته ها تعاریف زیست بوم شناسانه با مبتنی بر بعد اجتماعی است. در این رویکرد احساس تعلق به مدرسه به صورت عمومی برای توصیف کیفیت ارتباطات در سطح جامعه و به صورت اختصاصی به عنوان دیدگاه افراد که باعث افزایش پیوند آنها با محیط مدرسه تعریف می گردد (مک نلی[3]، 2002)
نمونه پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه
ابولقاسمی، حکیم زاده، و درانی (1393) در پژوهشی به بررسی مقایسه احساس تعلق به مدرسه، انگیزه پیشرفت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در میان دانش آموزان مدارس هوشمند(مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات) و مدارس عادی سال سوم دبیرستان شهر اصفهان پرداختند. نتایج تحقیق بیان کننده این بود که بین دانش آموزان مدارس هوشمند و عادی شهر اصفهان در متغیرهای فوق تفاوت معناداری وجود دارد و دانش آموزان مدارس هوشمند دارای انگیزه پیشرفت تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه (به همراه شش مولفه آن) بیشتری نسبت به دانش آموزان مدارس عادی این شهر بودند.
مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه
فهرست مطالب
1-6. تعریف متغیرها 2
1-6-1. تعاریف مفهومی 2
1-6-2. تعاریف عملیاتی 3
فصل دوم 4
2-4. احساس تعلق 4
2-4-1. نظریه های احساس تعلق 7
2-4-1-1. نظریه آدلر 7
2-4-1-1-1. علاقه اجتماعی 7
2-4-1-1-2. سبک زندگی 9
2-4-1-2. نظریه آبراهام مازلو 10
2-4-1-3. نظریه ویلیام گلاسر 12
2-4-1-3-1. گلاسر و نظریه نیازها 14
2-4-1-4. نظریه بالبی 15
2-4-1-4-1. دلبستگی 16
2-4-1-4-1-1. موضوعهای دلبستگی- به چه کسی دلبسته شویم؟ 17
2-4-1-4-2. انواع دلبستگی 20
2-4-1-4-3. ثبات دلبستگی 23
2-4-2. احساس تعلق در نوجوانی 25
2-5. بررسی پژوهشها 26
2-5-1. بررسی پژوهش های خارجی 26
2-5-2. بررسی پژوهش های داخلی 32
منابع 34
الف: منابع فارسی 34
ب.منابع انگلیسی< صفحه منظم و آماده استفاده است.
- مورد تأیید علمی: فایل مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه بر اساس استانداردهای دانشگاهی تدوین شده و برای پروژههای علمی مناسب است.
- طراحی بینقص: فایل مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه با ساختاری مرتب و منظم طراحی شده که کار با آن را آسان میکند.
- هدیه رایگان: همراه با مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه، یک پاورپوینت شکیل و حرفهای نیز به شما تقدیم میشود.
- آماده ارائه: مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه و پاورپوینت هدیه بهگونهای طراحی شدهاند که بدون نیاز به ویرایش، برای جلسات و ارائهها آماده باشند.
- مطالب بهروز و مفید: محتوای علمی مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه بهگونهای تدوین شده که فهم مطالب را برای شما آسانتر کند.
- قابلیت ویرایش آسان: فایل مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه بهراحتی قابل تغییر و سفارشیسازی است.
- تضمین کیفیت: کیفیت مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه و پاورپوینت هدیه تضمینشده است و پشتیبانی کامل ارائه میشود.
بخشی از متن مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه :
این نوشتار در مورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه می باشد. در ابتدا چارچوب نظری احساس تعلق به مدرسه در بخش های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و در ادامه پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه در پژوهش های داخلی و خارجی به تفکیک ذکر شده اند.
احساس تعلق به مدرسه به عنوان اعمالی که باعث سازگار شدن دانش آموز در انجام یک فعالیت یا مکان خاص می شود و به دنبال آن احساس وابستگی به افراد، موضوعات و محیط های مختلف را در پی دارد تعریف شده است. این اعمال باعث افزایش احساس راحتی، خوب بودن و کاهش اضطراب دانش آموز می شود (کارچر[1]، 2003).تعلق به مدرسه یعنی ادراک دانش آموزان از اینکه در محیط مدرسه توسط همکلاسی ها مورد پذیرش و حمایت واقع می شوند و در نتیجه رضایت و تعلق به مدرسه دارند ( روسر[2]، 1996).
با توجه به اینکه مفهوم احساس تعلق به مدرسه دارای کاربردهایی در حیطه های مختلفی از علوم مانند جامعه شناختی، روانشناسی و پزشکی می باشد، لذا تعاریف متعددی از احساس تعلق به مدرسه وجود دارد و توافق چندانی روی مفهوم آن وجود ندارد. تعاریف موجود درباره احساس تعلق به مدرسه به چندین دسته تقسیم می شود که یکی از عمومی ترین دسته ها تعاریف زیست بوم شناسانه با مبتنی بر بعد اجتماعی است. در این رویکرد احساس تعلق به مدرسه به صورت عمومی برای توصیف کیفیت ارتباطات در سطح جامعه و به صورت اختصاصی به عنوان دیدگاه افراد که باعث افزایش پیوند آنها با محیط مدرسه تعریف می گردد (مک نلی[3]، 2002)
نمونه پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه
ابولقاسمی، حکیم زاده، و درانی (1393) در پژوهشی به بررسی مقایسه احساس تعلق به مدرسه، انگیزه پیشرفت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در میان دانش آموزان مدارس هوشمند(مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات) و مدارس عادی سال سوم دبیرستان شهر اصفهان پرداختند. نتایج تحقیق بیان کننده این بود که بین دانش آموزان مدارس هوشمند و عادی شهر اصفهان در متغیرهای فوق تفاوت معناداری وجود دارد و دانش آموزان مدارس هوشمند دارای انگیزه پیشرفت تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه (به همراه شش مولفه آن) بیشتری نسبت به دانش آموزان مدارس عادی این شهر بودند.
مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه
فهرست مطالب
1-6. تعریف متغیرها 2
1-6-1. تعاریف مفهومی 2
1-6-2. تعاریف عملیاتی 3
فصل دوم 4
2-4. احساس تعلق 4
2-4-1. نظریه های احساس تعلق 7
2-4-1-1. نظریه آدلر 7
2-4-1-1-1. علاقه اجتماعی 7
2-4-1-1-2. سبک زندگی 9
2-4-1-2. نظریه آبراهام مازلو 10
2-4-1-3. نظریه ویلیام گلاسر 12
2-4-1-3-1. گلاسر و نظریه نیازها 14
2-4-1-4. نظریه بالبی 15
2-4-1-4-1. دلبستگی 16
2-4-1-4-1-1. موضوعهای دلبستگی- به چه کسی دلبسته شویم؟ 17
2-4-1-4-2. انواع دلبستگی 20
2-4-1-4-3. ثبات دلبستگی 23
2-4-2. احساس تعلق در نوجوانی 25
2-5. بررسی پژوهشها 26
2-5-1. بررسی پژوهش های خارجی 26
2-5-2. بررسی پژوهش های داخلی 32
منابع 34
الف: منابع فارسی 34
ب.منابع انگلیسی
چرا فایل مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه بهترین انتخاب برای ارائههای شماست؟
در دنیای رقابتی امروز، یک ارائه حرفهای میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. **فایل مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه** ابزاری ایدهآل برای نمایش محتوای شما به روشی استاندارد، زیبا و جذاب است. با استفاده از مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه، میتوانید تأثیری عمیق بر مخاطبان خود بگذارید و پیام خود را به شکلی کاملاً حرفهای منتقل کنید.
ویژگیهای برتر فایل مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه:
- طراحی بینظیر: مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه با دقت و ظرافت طراحی شده تا تمامی نیازهای شما برای ارائههای تخصصی را برآورده کند.
- ساختار سازمانیافته: محتوای مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه به گونهای مرتب شده است که انتقال مفاهیم را ساده و موثر میسازد.
- جلوههای بصری خیرهکننده: استفاده از گرافیکهای مدرن و رنگبندی حرفهای، مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه را به انتخابی جذاب و متفاوت تبدیل کرده است.
- قابلیتهای متنوع: مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه برای جلسات کاری، پروژههای دانشگاهی و حتی آموزش به بهترین شکل قابل استفاده است.
- ویرایش آسان: مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه انعطافپذیری بالایی دارد و شما میتوانید به راحتی آن را بر اساس نیازهای خود شخصیسازی کنید.
چگونه با مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه بهترین ارائه را داشته باشید؟
فقط کافی است مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه را دانلود کنید و بلافاصله از طراحی آماده آن استفاده کنید. ساختار حرفهای و استاندارد این فایل به شما کمک میکند تا بدون صرف زمان اضافی، اسلایدهای جذابی برای ارائههای خود آماده کنید.
مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه برای تمامی کاربران:
فرقی نمیکند دانشجو هستید، معلم یا متخصص؛ مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه ابزار مناسبی برای ارائه محتوای شما به روشی حرفهای است. این فایل با صرفهجویی در وقت، کیفیت ارائه شما را بهبود میبخشد و تأثیرگذاری بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد میکند.
تضمین کیفیت و پشتیبانی:
مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه براساس بازخورد کاربران واقعی طراحی شده و تمامی نیازهای شما را در نظر گرفته است. تیم ما کیفیت این محصول را تضمین کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی کامل ارائه میدهد.
همین حالا فایل مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه را دریافت کنید:
اگر به دنبال تجربه یک ارائه متفاوت و حرفهای هستید، مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه بهترین گزینه برای شماست. این فرصت را از دست ندهید و با چند کلیک ساده، فایل مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه را دانلود کنید و ارائهای بینظیر داشته باشید.
شماره پشتیبانی برای ارسال اس ام اس : 09054791747